Czym jest Customer Experience gościnnie u Pan Matusiak

Customer Experience
wywiad

Customer Experience jest często mylony z obsługa Klienta. Jedni mówią, że Customer Experience to taka lepsza obsługa, obsługa na wyższym poziomie inni nie widzą różnicy. Są tacy, którzy widzą podobieństwa i różnice.

Tomasz Kras 2022 official Tomasz Kras
5 najczęstszych błędów telemarketera, od których zależy przebieg rozmowy

Customer Experience jest często mylony z obsługa Klienta. Jedni mówią, że Customer Experience to taka lepsza obsługa, obsługa na wyższym poziomie inni nie widzą różnicy.
Są tacy, którzy widzą podobieństwa i różnice. Wiem jakie są podobieństwa i różnice więc Bartek zaprosił mnie do wywiadu bym na kilka jego pytań odpowiedział. Zrobiłem to z przyjemnością i oto efekt naszej współpracy.
W specyficznej vlogowej formie, żywy obraz z gadającą głową.

Dowiedzcie się więc czym się różni do Customer Experience Management? Zobaczcie i posłuchajcie w wywiadzie ze mną.

Jak Wam się to ogląda i jak tego słucha?