Badania Employee Experience. Niepotrzebny wydatek czy konieczność

zaangażowanie pracowników
EX
Employee Experience

Niepotrzebny wydatek czy konieczność? O doświadczenie pracownika trzeba dbać. EX czyli Employee Experience nie jest fanaberią a koniecznością – to jedna teza Ale może ten trend przejdzie i są ważniejsze inwestycje niż

ProOptima
Badania-Employee-Experience-Niepotrzebny-wydatek-czy-koniecznosc-webinar-ProOptima-z-Aleksanda-Urban

Niepotrzebny wydatek czy konieczność?

O doświadczenie pracownika trzeba dbać. EX czyli Employee Experience nie jest fanaberią a koniecznością – to jedna teza

Ale może ten trend przejdzie i są ważniejsze inwestycje niż ludzie…

Nie udało Ci się wziąć udziału w webinarze? Pobierz prezentację!

Aleksandra Urban podczas webinaru opowiedziała o tym:

  • jak wygląda model nowoczesnej firmy,
  • na ile Polacy są zadowolonymi Pracownikami,
  • jakie są problemy Pracowników i Menedżerów,
  • jak wygląda badanie zadowolenia Pracowników,
  • co można zrobić po badaniu (obszary działań naprawczych)

Webinar Badania Employee Experience. Niepotrzebny wydatek czy konieczność odbył się 4.06.2019

Badania Employee Experience. Niepotrzebny wydatek czy konieczność Zobacz webinar na kanale YT ProOptima

Zmapuj doświadczenia pracowników

Naucz się wizualizować podróż pracownika i jego EX