Customer Experience Management
Z pewnością sporo już wiesz o sprzedaży, marketingu, obsłudze Klienta. Masz za sobą pewne mniejsze lub doświadczenie w zwiększaniu Waszej firmowej sprawności pozyskiwania klientów, doskonalenia serwisu i jakość obsługi Klienta. Pewnie korzystasz lub sam prowadzisz badania Waszych klientów. Może inicjujesz i koordynujesz projekty, które pozwalały zmieniać się firmie po to by lepiej dbać o Waszych klientów ale czujesz i wiesz, że te działania są częściowe, fragmentaryczne i brakuje im systematyczności i kompleksowości projektów klasy Customer Experience Management.
Dowiedz się co to za kurs, ten Customer Experience Management MASTER i dlaczego warto w nim wziąć udział.
Najbliższy LIVE z prowadzącymi kurs CEM Master odbył się 7 lutego (środa) 2023 o g 9:30-10:30.
Zapisz się i przekonaj się czy ten kurs jest dla Ciebie!
Zapraszamy!
Customer Experience Management MASTER WEBINAR LIVE
Kurs ONLINE CEM Master jest odpowiedzią na potrzebę dokonania dynamicznej i skutecznej transformacji w stronę firmy, która dzięki faktycznemu dbaniu o doświadczenia klientów (CX) i pracowników (EX). Firmy, której klienci ufają i nie tracą zaufania z czasem, a zaangażowani pracownicy pozwalają doskonalić organizację i rozwijać firmę osiągają sukces. Taka zmiana nie dzieje się przypadkiem. To efekt świadomego, systematycznego wysiłku liderów Customer Experience. Jesteś nim? A może chcesz nim być i potrzebujesz wiedzy, przestrzeni do rozwoju umiejętności, zadań wdrożeniowych przyspieszających zmianę, społeczności uczestników inspirujących swoimi przykładami sukcesów i porażek, z których wyciągamy wnioski, indywidualnych konsultacji z prowadzącymi – a jest ich aż czworo!