Customer Experience Management w KRYZYSIE

Customer Experience Management
CEM
wdrożenie CEM

Customer Experience Management w KRYZYSIE dlaczego właśnie teraz warto zacząć zarządzać CX? Jeśli do tej pory tego nie robiliście lub robiliście ale zastanawiacie się jak po erze COVID i po niej robić CX

Tomasz Kras 2019 BS Tomasz Kras
CEM Customer Experience Management dlaczego wlasnie teraz warto zaczac zarzadzac CX WEBINAR ProOptima 29 4 2020 768x768 1

Customer Experience Management w KRYZYSIE dlaczego właśnie teraz warto zacząć zarządzać CX?

Jeśli do tej pory tego nie robiliście lub robiliście ale zastanawiacie się jak po erze COVID i po niej robić CX to ten webinar jest dla Was.

Za nami webinar, podczas którego odpowiadałem na pytania dlaczego właśnie teraz warto zacząć zarządzać CX. Poruszyłem m.in.kwestie:

  • Kryzys a sprawa CX
  • Czy inni tego nie wykorzystają? Wielcy tak robili w przeszłości dlaczego mają nie zrobić ponownie?
  • Krok po kroku – co robić by wdrażać CEM właśnie teraz?
  • Jak to robić?
  • Webinar Customer Experience Management w Kryzysie odbył się 29 kwietnia 2020.

Archiwalne nagrania z webinarów znajdziesz klikając poniżej, na naszym kanale na YouTube: