Jak wykorzystywać Mapy Podróży Klientów, by osiągać założone cele Customer i Employee Experience?
Mapowanie podróży klienta to narzędzie a nie cel sam w sobie.
Wielu liderów i ekspertów zdaje się o tym zapominać lub co jeszcze częściej się zdarza traci to przekonanie z czasem jaki upływa od pierwszych, niezwykle silnych emocji z sali warsztatowej.
Początkowa ekscytacja i świadomość po co mapujemy ulega rozmyciu w morzu dylematów i rozterek a co jeszcze częściej ustępuje pod wpływem współpracowników – często menedżerów innych działów, z których wywodzą się eksperci zaangażowani w projekt. Ich codzienne cele, za które są rozliczani początkowo jedynie dają o sobie znać a z czasem dominują.
W takich okolicznościach i lider mapowania traci rezon.
Zapraszamy na bezpłatny webinar z Tomkiem Krasem pt. Dojechać do celu, czyli jak wykorzystywać Mapy Podróży Klientów, by osiągać założone cele CX/EX
W trakcie webinaru odpowiemy sobie na pytania:
- Skąd brać wiedzę jakie cele mapowania są nierealne a jakie można osiągnąć zanim ruszymy z akcją post IT na ścianę!?
- Na jakie wyzwania, przeszkody i trudności musi się przygotować lider mapowania?
- Co zrobić by dojechać do celu?
- Pit stop w mapowaniu, kiedy je robić i co podczas nich robić?
- W prawo czy w lewo, jak szacować potencjalne korzyści i straty i ustalać priorytety?
- Dashboard w oparciu o mapę czyli stały monitoring parametrów jazdy