zapisz się na webinar

Dojechać do celu, czyli jak wykorzystywać Mapy Podróży Klientów, by osiągać założone cele CX/EX

Customer Experience Management
zamykanie pętli
CtL

Jak wykorzystywać Mapy Podróży Klientów, by osiągać założone cele Customer i Employee Experience? Mapowanie podróży klienta to narzędzie a nie cel sam w sobie. Wielu liderów i ekspertów zdaje się o tym zapominać lub co jeszcze

zapisz się na webinar

data: 08.10.2024

Dojechać do celu, czyli jak wykorzystywać Mapy Podróży Klientów, by osiągać założone cele CX/EX

Jak wykorzystywać Mapy Podróży Klientów, by osiągać założone cele Customer i Employee Experience?

Mapowanie podróży klienta to narzędzie a nie cel sam w sobie.

Wielu liderów i ekspertów zdaje się o tym zapominać lub co jeszcze częściej się zdarza traci to przekonanie  z czasem jaki upływa od pierwszych, niezwykle silnych emocji z sali warsztatowej.

Początkowa ekscytacja i świadomość po co mapujemy ulega rozmyciu w morzu dylematów i rozterek a co jeszcze częściej ustępuje pod wpływem współpracowników – często menedżerów innych działów, z których wywodzą się eksperci zaangażowani w projekt. Ich codzienne cele, za które są rozliczani początkowo jedynie dają o sobie znać a z czasem dominują.

W takich okolicznościach i lider mapowania traci rezon.

Zapraszamy na bezpłatny webinar z Tomkiem Krasem pt. Dojechać do celu, czyli jak wykorzystywać Mapy Podróży Klientów, by osiągać założone cele CX/EX

W trakcie webinaru odpowiemy sobie na pytania:

  • Skąd brać wiedzę jakie cele mapowania są nierealne a jakie można osiągnąć zanim ruszymy z akcją post IT na ścianę!?
  • Na jakie wyzwania, przeszkody i trudności musi się przygotować lider mapowania?
  • Co  zrobić by dojechać do celu?
  • Pit stop w mapowaniu, kiedy je robić i co podczas nich robić?
  • W prawo czy w lewo, jak szacować potencjalne korzyści i straty i ustalać priorytety?
  • Dashboard w oparciu o mapę czyli stały monitoring parametrów jazdy

Dojechać do celu, czyli jak wykorzystywać Mapy Podróży Klientów, by osiągać założone cele CX/EX

Kiedy?

8 października 2024 g 9:30-10:30

Rejestracja na bezpłatny webinar: TUTAJ

zapisz się na webinar
Dojechać do celu, czyli jak wykorzystywać Mapy Podróży Klientów, by osiągać założone cele CX/EX