Trendy w CX w 2022 wg. ProOptima

CX
Customer Experience
trendy

Co było a może nadal jest trendem w zarządzaniu doświadczaniem klienta Każdy nowy rok przynosi podsumowania starego lub prognozy na przyszłość. Tym razem przedstawiamy prognozy w interesującym nas obszarze Customer

Tomasz Kras 2019 BS Tomasz Kras
TRENDY-W-Customer-Experience-w-2022-webinar-ProOptima

Co było a może nadal jest trendem w zarządzaniu doświadczaniem klienta

Każdy nowy rok przynosi podsumowania starego lub prognozy na przyszłość. Tym razem przedstawiamy prognozy w interesującym nas obszarze Customer Experience (CX) pokuszę się ja, Tomasz Kras.

Po latach obserwacji rynku rodzimego i światowego. Po latach pracy z Klientami nad realizacją różnej skali projektów klasy Customer Experience Management pokuszę się o przewidzenie pewnych trendów. Jesteście ciekawi jakie to trendy?

Na webinarze Trendy w CX opowiadałem o tym:

  • Jakie trendy w obszarze Customer Experience będą obecne w 2022?
  • Które tendencje się nasilą, jakie znikną a jakie pojawią się jako nowe?
  • Jak w odpowiedzi na te trendy mogą i powinni się zachować menedżerowie firm, które w oparciu o CX budują swoją przewagę?
  • Które praktyki CEMowe są warte naśladowania a które były ślepą drogą?

Na te i wiele innych pytań odpowiem podczas otwierającego serię CXowo/CEMowych webinarów w 2022.

Dodatkowo, wśród uczestników webinaru rozlosowaliśmy nagrodę książkową. Obowiązkową lekturę, książkę pt.: “Tworzenie doświadczeń klientów” Gratuluję zwycięzcom!

Obejrzyj nagranie webinaru: Trendy w CX w 2022 wg. ProOptima poznaj coś co było a może nadal jest trendem w zarządzaniu doświadczaniem klienta