Dlaczego klienci odchodzą. Ślepe zaułki strategii lojalnościowych

CX
badania lojalności
webinar ProOpitma

Dlaczego klienci odchodzą. Ślepe zaułki strategii lojalnościowych 14 stycznia 2020 Lena Skałba-Filip poprowadziła webinar “Dlaczego klienci odchodzą. Ślepe zaułki strategii lojalnościowych”. Podczas webinaru odpowiedziała na pytania:

ProOptima
Dlaczego klienci odchodza – slepe zaulki strategii lojalnosciowych

Dlaczego klienci odchodzą. Ślepe zaułki strategii lojalnościowych

14 stycznia 2020 Lena Skałba-Filip poprowadziła webinar “Dlaczego klienci odchodzą. Ślepe zaułki strategii lojalnościowych”.

Podczas webinaru odpowiedziała na pytania:

  • Czym się różni strategia sprzedażowa od strategii lojalnościowej?
  • Dlaczego personalizacja jest jednym z największych wyzwań współczesnego marketingu?
  • Jak odróżnić prawdziwą lojalność konsumencką od przyzwyczajenia?
  • Kilka słów o cnotach – „pierwsze wrażenie” vs „cierpliwość”
  • Kontrowersje wokół lojalności:
    • Czy istnieje lojalność business to business?
    • Czy wchodzące na rynek pokolenie Millenialsów potrafi być lojalne?
    • Komu nie opłaca się inwestować w lojalnych klientów?

Jeśli nie udało Ci się wziąć udziału w webinarze  obejrzyj nagranie: Dlaczego klienci odchodzą. Ślepe zaułki strategii lojalnościowych i dowiedz się więcej o pozyskiwaniu lojalności klientów.