Wyzwania we wdrażaniu zarządzania doświadczeniem klienta! Te same czy różne?
By firma z sukcesem mogła Zarządzać doświadczeniem klienta czyli wdrożyć Customer Experience Management potrzebuje wiele skoordynowanych działań. Wdrażanie CEMu to proces.
W zależności czy pracujesz zw małej, średniej czy ogromnej firmie te wyzwania są i podobne i nawet bardzo różne.
Inaczej jest wdrażać klientocentryczna kulturę i CXową pragmatykę biznesu w małej firmie, która jest blisko każdego klienta a mała odległość pomiędzy szefem pracownikiem klientem szybkie załatwienie wielu rzeczy na rzecz klienta ale zazwyczaj jest mało czasu a zadań masa i trudno je ogarniać?
Inaczej jest w średnim przedsiębiorstwie, gdzie odległość między klientem a pracownikiem rośnie, pojawiają się specjalizacje, podział zadań ale i większa izolacja działów, wyzwaniem jest skalowanie biznesu przy jednoczesnej trosce o klienta, jaka zapewniała firma gdy była kilkuosobową…
A jeszcze inaczej jest w wielkim przedsiębiorstwie, w którym podział zadań poszedł tak daleko, że część pracowników na oczy nie widzi klienta, zasobów niby jest więcej ale wciąż ich brakuje, standaryzacja pracy i procesów są obecne ale to one, izolowane staja się przyczyną problemów w sprawnej obsłudze klienta a szerzej poprawie jego doświadczeń!
Zarządzenie doświadczeniem klienta wymaga raz bardziej propagacji tego samego ducha a innym razem osobnych struktur i angażowania każdego działu poprzez integrację CX z KPI, EX, etc.
Customer Experience Management wymaga ciągłego doskonalenia organizacji, ciągłej zmiany perspektyw. Jak zatem wdrażać CEM w małej, średniej i dużej organizacji? Co jest wątkiem wspólnym a gdzie są znacząco inne wyzwania?
Marcin Supranowicz zaprasza na webinar, na którym opowie i podzieli się naszym doświadczeniem we wdrażaniu CEM w różnej skali organizacjach. Na webinarze w szczególności poruszy takie zagadnienia jak:
- Różnice w podejściu do CEM, klasyczne błędy i sprawdzone rozwiązania.
- Jak zadbać o efekty, na co uważać, jak ominąć pułapki?
- Co działa, pomaga, utrwala rezultaty, buduje wzrost dzięki podejściu CEM?