Mapowanie podróży to narzędzie, pewna metodyka, którą wykorzystują zespoły CX do wejścia w buty klienta i zobrazowania jego podróży
Odbiorcami mapy są oni sami ale przede wszystkim inni współpracownicy, którzy będą zmieniać firmę po zmapowaniu.
Z drugiej strony Customer Journey Map to nie jednorazowe wydarzenie. To proces, trwający tygodnie, który angażując bezpośrednio zespół CX wymaga też angażowania innych współpracowników: zespoły, menedżerów a także Klientów firmy.
Wymagania zatem wobec właściciela mapy są olbrzymie. Ma być ekspertem od mapowania, wyśmienitym znawcą firmowych: procesów, struktury, wizji i KPIów, zasobów. Ma być znawcą Klienta firmy, niezależnie od tego czy działacie na rynku B2B czy B2C. Ma być znawcą ludzi, polityki, uwarunkowań organizacyjnych. Ma być sprawnym organizatorem i menedżerem projektu CJM. Co jeszcze musi wiedzieć i umieć Moderator CJM?
Zapraszamy na webinar, podczas którego podzielimy się wiedzą i praktykami dotyczącymi zarządzania projektem klasy Customer Journey Map w firmie.
Zakres webinaru:
- Czym jest właściciel Mapy – czy jest on jeden czy wielu?
- Etapy pracy na CJM a rola właściciela
- Moderator CJM – co to oznacza?
- Kompetencje moderatora CJM – co jest niezbędne a co można delegować?
- Kultura organizacyjna a mapowanie.
Webinar odbył się 13.04.2021 g 11:00