Lojalność i ZYSK. Dlatego warto badać NPS!

satysfakcja klienta
badania lojalności
rozwój firmy
NPS

Warto badać NPS – to się opłaca dla biznesu Oparcie rozwoju firmy o zdrowe zyski (pochodzące od zadowolonych klientów) jest jedną z najlepszych strategii długoterminowych dla biznesu. W końcu zadowoleni

Tomasz Kras 2019 BS Tomasz Kras
Lojalnosc-i-ZYSK-Dlatego-warto-badac-NPS-webinar-ProOptima

Warto badać NPS – to się opłaca dla biznesu

Oparcie rozwoju firmy o zdrowe zyski (pochodzące od zadowolonych klientów) jest jedną z najlepszych strategii długoterminowych dla biznesu. W końcu zadowoleni klienci nie tylko kupują więcej, dłużej i kosztują mniej w obsłudze ale jeszcze, jako adwokaci, przyprowadzają nowych klientów. Na ich lojalność trzeba sobie jednak zasłużyć.

Jak doprowadzić do takiej sytuacji?

Trzeba badać, analizować a potem wcielać w życie zmiany, które budują nie tylko satysfakcję klienta (spełnianie oczekiwań ale i je przekraczają, choć nie chodzi o WOW, że by była jasność:) Z drugiej strony część firm myśląc o Customer Experience chce walczyć o lojalność każdego klienta. To kosztowny absurd. Nie wszystkich klientów powinniśmy utrzymywać. Z wieloma, powinniśmy się rozstać. Jak odróżnić jednych od drugich? Na których się skupić i pomimo wszystko walczyć o ich lojalność a z kim rozstać się jak najszybciej. Których nie przyciągać do siebie? Na te pytania odpowiadają analizy, których punktem wyjścia są wyniki badań NPS. By zyskiwać nie tracić konieczne są twarde dane, które pozwalają podejmować właściwe decyzje biznesowe.

Znakomitym, powszechnym i wciąż niedocenianym narzędziem jest NPS, czyli sławny wskaźnik poleceń netto. To właśnie NPS daje możliwość stosunkowo łatwego pozyskiwania kluczowych informacji o przyszłości jaka nas czeka z pozyskanymi już klientami. To NPS pozwala zrozumieć co i jak powinno się zmienić by klientów nie tracić. To także NPS daje asumpt do właściwej analizy rzeczywistej kondycji firmy (poziomu zdrowych zysków). To NPS w końcu może stanowić kryterium do podejmowania decyzji biznesowych: z kim się rozstać a o kogo z klientów walczyć?

Zapraszam na webinar!

Lojalność i ZYSK. Dlatego warto badać NPS! na którym dowiesz się o:

  • Czym jest badanie NPS i czym się różni od innych, wartościowych także badań: CAST, SI CES?
  • Jak badać NPS by uzyskiwane wyniki pomagały lepiej rozumieć aktualną kondycje firmy?
  • Jak przygotować firmę, pracowników, klientów do – „tak prostego” badania, gdzie zadaje się góra dwa pytania?
  • Jak przebiegały wybrane badania realizowane przez nas i czego się z tego nauczyliśmy?
  • Kiedy badanie NPS przeprowadzać samodzielnie a kiedy lepiej zlecić je zewnętrznemu partnerowi (ProOptimę, oczywiście?)?
  • Jak pracować z wynikami NPS, by wykorzystać potęgę badania?

Brzmi interesująco?

Webinar odbył się 29.10.2020

Obejrzyj webinar: Lojalność i ZYSK. Dlatego warto badać NPS! w kanalie YT ProOptima

Zbadaj NPS wśród Waszych klientów

Dowiedz się jak bardzo będą lojalni wobec marki