Wszystko co chciał(a)byś się dowiedzieć o Customer Experience ale… boisz się zapytać – zrób to teraz a odpowiedź usłysz

CEM Master
live

Kim jesteś? Innowatorem czy wczesnym adeptem Customer Experience? Z każdą nową dziedziną jest tak, że mnożą się szkoły, metodyki, definicje. Jedne zostają z nami na dłużej, przechodzą test ognia,

Tomasz Kras 2019 BS Tomasz Kras
XWszystko co chcialabys sie dowiedziec o Customer Experience ale. boisz sie zapytac 768x433.png.pagespeed.ic .k7kxDRY3kF 1

Kim jesteś? Innowatorem czy wczesnym adeptem Customer Experience?

Z każdą nową dziedziną jest tak, że mnożą się szkoły, metodyki, definicje. Jedne zostają z nami na dłużej, przechodzą test ognia, czyli praktyki, inne odchodzą w zapomnienie.

Niemniej jednak szum, zamieszanie a nawet nieporozumienia zostają.

Z drugiej strony, każda nowa dziedzina wymaga ciągłego edukowania adeptów i aspirujących do niej członków ale i sympatyków, praktyków.

Dokładnie tak samo jest z Customer Experience

Dziedzina przebojem weszła do praktyki biznesowej i tzw. innowatorzy a potem erly users czy early adopters potwierdzają całej reszcie, że warto wejść w obszar Customer Experience. Wielu jednak powstrzymuje przed tym nieznajomość pojęć, definicji, faktów w tym obszarze. Nie chcąc wychodzić na ignorantów nie czerpiemy garściami z faktu, że Customer Experience w Polsce zadomowił się na dobrze i robi dobrze… polskiemu biznesowi.

Być może właśnie Ty jesteś zainteresowana czy zainteresowany Customer Experience ale zbyt dużo tu pytań do zadania a zbyt mało prostych i szybkich odpowiedzi.

Właśnie z myślą o tych, którzy chcą się dowiedzieć więcej o Customer Experience ale za wcześnie by płacić za szkolenie, konferencje, konkretne warsztaty z poszczególnych metodyk powstał ten LIVE.

  • Nie ma głupich pytań – a mogą być wartościowe odpowiedzi !
  • Zobacz odpowiedzi na pytania zadane ekspertom ProOptima podczas LIVE dt CX i CEM

 

Weź udział w kursie CEM Master

Prowadzący czekają na Ciebie w najbliższej edycji kursu online