O korzyściach i wartości Employee Journey Map

Employee Journey Map
EX
Employee Experience

Webinar z Elą Gierczyńską

Elzbieta Gierczynska Elżbieta Gierczyńska
O korzysciach i wartosci Employee Journey Map WEBINAR ProOptima na www prooptima.pl

Mapowanie podroży pracownika jest jednym z narzędzi, które pomaga zrozumieć doświadczenia pracowników (Employee Experience) w naszej firmie.

Proces mapowania podróży pracownika jest zderzeniem naszych wyobrażeń z tym, co jest ważne dla pracownika. Okazuje się, że niektóre działania, nie są istotne dla naszych pracowników. Skąd to wiemy?

Pytamy ludzi i nanosimy na mapę te informacje. Przestajemy strzelać w ciemno. Za to skupiamy się na najważniejszych kwestiach.

Mapowanie jest między innymi o tym, jak uniknąć ślepych strzałów. Jak zacząć skutecznie działać w kontekście rozwoju ludzi.

Zaczynamy doceniać wiedzę pozyskaną z wywiadów, ankiet i wiemy, gdzie ją umieścić na mapie i jakie możemy wyciągać wnioski.

Tworzymy plan działania, pozyskujemy wiedzę w ankietach, wprowadzamy zmiany, badamy głos pracownika i pracujemy nad zmianą.

W ten sposób mamy realny wpływ na rozwój ludzi i rozwój firmy.

Zapraszamy na webinar z Elą Gierczyńską, która opowie o tym jakie korzyści i jaką wartość daje mapowanie podróży pracownika dla: firmy, HR, samego pracownika.

W trakcie webinaru odpowiemy sobie na pytania:

  • Czym jest EJM czyli Employee Journey Map?
  • Na jakie wyzwania, przeszkody i trudności musi się przygotować ktoś kto chce mapować podróż pracownika?
  • Jak wygląda proces mapowania i czego można się nauczyć na szkoleniu z mapowania?
  • Jakie są korzyści i wartość mapowania dla firmy, HRu, pracownika?

Brzmi interesująco?

Webinar odbył się 23.01.2024 do obejrzenia jest nagranie ze spotkania z Elą Gierczyńską tutaj:

 

Weź udział w szkoleniu otwartym:

Buduj Employee Journey Map – certyfikowane szkolenie otwarte