Mapowanie podroży pracownika jest jednym z narzędzi, które pomaga zrozumieć doświadczenia pracowników (Employee Experience) w naszej firmie.
Proces mapowania podróży pracownika jest zderzeniem naszych wyobrażeń z tym, co jest ważne dla pracownika. Okazuje się, że niektóre działania, nie są istotne dla naszych pracowników. Skąd to wiemy?
Pytamy ludzi i nanosimy na mapę te informacje. Przestajemy strzelać w ciemno. Za to skupiamy się na najważniejszych kwestiach.
Mapowanie jest między innymi o tym, jak uniknąć ślepych strzałów. Jak zacząć skutecznie działać w kontekście rozwoju ludzi.
Zaczynamy doceniać wiedzę pozyskaną z wywiadów, ankiet i wiemy, gdzie ją umieścić na mapie i jakie możemy wyciągać wnioski.
Tworzymy plan działania, pozyskujemy wiedzę w ankietach, wprowadzamy zmiany, badamy głos pracownika i pracujemy nad zmianą.
W ten sposób mamy realny wpływ na rozwój ludzi i rozwój firmy.
Zapraszamy na webinar z Elą Gierczyńską, która opowie o tym jakie korzyści i jaką wartość daje mapowanie podróży pracownika dla: firmy, HR, samego pracownika.
W trakcie webinaru odpowiemy sobie na pytania:
- Czym jest EJM czyli Employee Journey Map?
- Na jakie wyzwania, przeszkody i trudności musi się przygotować ktoś kto chce mapować podróż pracownika?
- Jak wygląda proces mapowania i czego można się nauczyć na szkoleniu z mapowania?
- Jakie są korzyści i wartość mapowania dla firmy, HRu, pracownika?
Brzmi interesująco?
Webinar odbył się 23.01.2024 do obejrzenia jest nagranie ze spotkania z Elą Gierczyńską tutaj: