Tomasz Kras | trener ProOptima
Tomasz Kras trener ProOptima szkolenia Customer Experience

Tomasz Kras CEO | Senior Konsultant | Coach

Specjalizacja:

Senior konsultant, trener i coach. Założyciel i CEO ProOptima. Od 18 lat inspiruje menedżerów do stawania się lepszymi ludźmi dla swoich zespołów, współpracowników, Klientów czy bliskich. Pomaga im wyzwalać ich niewykorzystany potencjał, zmieniać nawyki i postawy. Jest partnerem dla zarządów i menedżerów, mających ambicje zmieniać swoje firmy, struktury czy zespoły. Projektuje i lideruje złożonymi procesami rozwojowymi, które realizuje ProOptima.

Doświadczenie:

Tomasz Kras CEO, Senior Konsultant, Coach

Tomasz Kras CEO, Senior Konsultant, Coach

Przeszkolił tysiące osób z kilkuset firm i instytucji. Kierował dziesiątkami projektów rozwojowych realizowanych przez ProOptima. Uczestnicy prowadzonych przez niego szkoleń, coachingów, indywidualnych i grupowych programów rozwojowych oraz procesów transformacji firm doceniają jego rozległą wiedzę psychologiczną i doświadczenie w obszarze relacji z Klientami (Customer Experience). Cenią jego nastawienie na słuchanie i rozumienie specyfiki ich problemów i wyzwań, a także generowanie praktycznych rozwiązań, które łatwo wdrażać w realia ich pracy. Chwalą także jego partnerskie, wspierające podejście i życzliwą postawę, która tworzy przestrzeń do rozwoju i zmiany.

Prelegent wielu konferencji i wystąpień, autor kilkudziesięciu artykułów. Propagator wiedzy psychologicznej do zastosowania w biznesie oraz Customer Experience w Polsce. Przekonuje polskich menedżerów do wyboru Customer Experience jako strategii na kolejne lata. Wskazuje, jak dostarczając wartościowe doświadczenia klientom, można zarabiać i rozwijać biznesy.

Portfolio obejmuje pracę m.in z takimi firmami jak: OTIS, NEUCA, Daikin, Luxmed, Etex , Raiffeisen Polbank, Energa, Narodowy Bank Polski, DUKA, Asseco, Comarch, Armatura, Urząd Miasta Krakowa, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, TELE-FONIKA, Barlinek, Electrolux, Sanofi, Bank BGŻ, Goodrich, TRW, ZF, POSNET, BRUK-BET, Alstom Power, ArcelorMittal, Jean Louis David, Volantis, BP, Uniqa, Solidex, Spinko, Cemex, PZU, CEVA, Tauron, GAZ System, Imperial Tobacco, Alpla, Bricoman, Carlsberg,CeWeColor, De Laval, PGD, Getin Bank, LYSON, Segafredo, Vesuvius i wiele innych.

Wykształcenie:

Z wykształcenia psycholog – ukończył z wyróżnieniem psychologię na Uniwersytecie Jagiellońskim. Specjalizował się w psychologii zarządzania i biznesu oraz neuropsychologii. Posiada certyfikat Szkoły Trenerów i Konsultantów Zarządzania. Członek Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami oraz Customer Experience Professionals Association.

Artykuły autora:

szkolenia on-line z ProOptima

Szkolenia-online

Szkolenia online z ProOptima

W czasach COVID-19, gdy tak bardzo musimy dbać o dystans między nami – nie rezygnujmy…

relacje z klientami

Zdobyć i dbać o klienta

Sprzedając, pamiętaj o… uśmiechu

Uśmiech jest jednym z najsilniej wpływających na decyzje klienta sposobem, jaki może…

Niedoceniane docenianie motywowanie pracowników motywacja zaangażowanie wypalenie zawodowe szkolenie ProOptima

Lider i jego zespół

Niedoceniane docenianie

Dominika, menedżer sklepu z Kwiatowej, pracuje dla mnie od 4 lat. Kiedy…

Przejrzyście zamiast mgliście wystąpienia publiczne prezentacje techniki prezentowania jasne formułowanie przekazów szkolenia ProOptima

Umiejętności interpersonalne

Przejrzyście zamiast mgliście

Większość z nas chce być spostrzegana jako ludzie mądrzy, oczytani, inteligentni,…

6 twardych warunków skutecznego szkolenia miękkiego ProOptima HR Human Resources trener wdrożenia poszkoleniowe rewolucja

Human Resources

6 twardych warunków skutecznego…

Efektywność szkoleń miękkich szacuje się na 20%. Inaczej mówiąc 80 %…

Złoty Graal sprzedaży - Deming lekiem na całe zło! – cz. 2 sprzedaż obsługa klienta cykl PDCA Deminga budowanie relacji doświadczenie szkolenie ProOptima

Zdobyć i dbać o klienta

Złoty Graal sprzedaży –…

Jak wskazówki Deminga może wykorzystać menedżer szukający innowacji w zarządzaniu sprzedażą…