zapisz się na webinar

Badanie spójności CX (CX Business Integrity) – dlaczego warto byście zmierzyli sobie ten wskaźnik jeśli zależy Wam na lojalności klienta?

Customer Experience Management
CX
badania lojalności
webinar ProOpitma
zapisz się na webinar

data: 16.04.2024

Badania spójności (CX Business Integrity) dlaczego

Badania spójności (CX Business Integrity) – sposób na rzetelną i kompleksową diagnozę, która pomaga wdrażać transformację Customer Experience (CX).

By planować a potem wdrażać efektywne zmiany na poziomie: kultury organizacyjnej, kompetencji, procesów, struktury potrzebne są narzędzia diagnostyczne, które pokażą gdzie jesteśmy. Jaki jest poziom (wskaźnik) spójności w tej koncentracji na kliencie (CX Business Integrity) w całej naszej organizacji ale i gdzie są poszczególne działy czy grupy pracowników. Które czynniki są szczególnie istotne i od interwencji w które warto zacząć proces zmian.

Badanie spójności CX (CX Business Integrity) - dlaczego warto byście zmierzyli sobie ten wskaźnik jeśli zależy Wam na lojalności klienta?

Podczas webinaru Tomasz opowie w oparciu o Casy study:

  •         Czym jest, po co stworzono Badanie spójności (CX Business Integrity)?
  •         Jaka są właściwości autorskiego narzędzia ProOptima jakim jest Badanie spójności (CX Business Integrity)?
  •         Jakie są trzy kluczowe, badane tym narzędziem czynniki?
  •         Co jest rezultatem diagnozy – czyli jak wygląda raport z Badania spójności (CX Business Integrity)
  •         Kiedy i jak można wykorzystać Badania spójności (CX Business Integrity) w organizacji, która staje się klientocentryczna (zdecydowała się na transformację CX/CEM)
  •         Case study: etapy pracy z narzędziem pomagającym – osiągnąć spójności (CX Business Integrity)

Kiedy? 16 kwietnia 2024, godz. 9:30 do  10:30

zapisz się na webinar