Akamai. SKILLS UP – Cykl szkoleń dla zespołów krakowskiego oddziału firmy

Podstawowym obszarem działalności Akamai Technologies jest CDN (Content Delivery Network) – rozproszony system serwerów rozmieszczonych w wielu lokalizacjach, którego celem jest dostarczanie użytkownikom końcowym treści

Akamai. SKILLS UP – Cykl szkoleń dla zespołów krakowskiego oddziału firmy

Podstawowym obszarem działalności Akamai Technologies jest CDN (Content Delivery Network) – rozproszony system serwerów rozmieszczonych w wielu lokalizacjach, którego celem jest dostarczanie użytkownikom końcowym treści o wysokiej jakości w jak najkrótszym czasie. Polska spółka powstała w 2011 roku i jest największym oddziałem Akamai w Europie.

Co zrealizowaliśmy, jakie szkolenia dla firmy Akamai w Krakowie?

W latach 2016 – 2018 zrealizowaliśmy dla kilkunastu grup cykl szytych na miarę szkoleń doskonalących kompetencje. Grupa naszych trenerów rozwijała umiejętności z zakresu: komunikacji, negocjacji, współpracy, prezentacji oraz różnorodności międzykulturowej. W konsekwencji definiowania nowych potrzeb szkoleniowych, trenerzy zaangażowani w projekt realizowali kolejne szkolenia. Były one bardzo dobrze oceniane zarówno przez uczestników, jak i koordynujący szkolenia Dział HR oraz przełożonych zespołów.
Przeprowadzone szkolenia przez ekipę ProOptima i uzyskane z nich efekty wskazują na to, że można nas nazwać sprawdzonym partnerem w rozwoju kompetencji zespołów pracowników firmy Akamai. A szerzej, także partnerem firm z obszaru IT i nowych technologii.

Opinie uczestników szkoleń z prezentacji dla firmy Akamai. Czy polecają szkolenia z ProOptima?

NPS od uczestników wyniósł:  56 – oznacza to zdecydowaną przewagę (tzw. liderską) orędowników tego typu szkolenia/pracy trenera nad krytykami

„Szkolenia miały bardzo ciekawą i angażującą formę. Pozwoliły mi lepiej poznać samego siebie jako jednostkę oraz efektywnego członka zespołu. Wszyscy należymy do różnych zespołów, a poznanie schematów zachowań innych uczestników bardzo pomaga razem współpracować. Praktyczne ćwiczenia zaangażowały uczestników do wspólnej aktywności i umocnienia zależności międzyludzkich w zespole”
„Szkolenie z komunikacji wniosło dużo przydatnej wiedzy na naszej pracy. Uświadomiło pracownikom rolę efektywnej komunikacji do budowania pozytywnych relacji w zespole. Rozwinęło samoświadomość i umiejętności komunikacyjne”

  • Spełniło moje oczekiwania i widzę poprawę. Było bardzo ciekawe i przydatne w pracy.

  • Interaktywne działania, praktyka, ciekawe treści i miła atmosfera.

  • Myślę, ze każdy powinien przekonać się co jest jego mocną i słabą stroną, o ile planuje prezentacje czy też praca go do tego zmusza. To pozwala na dalsze doskonalenie się w temacie.

  • Ponieważ spełniło moje oczekiwania. Ciekawe i praktyczne wprowadzenie do prezentowanych treści.

  • Miła, niestresująca atmosfera szkolenia, dobrze zaplanowane, interesująco przekazana treść szkolenia.

  • Jest bardzo ciekawe i pomaga przygotować się do prezentacji i pracy nad sobą aby byś dobrym prezenterem.

  • Praktyka połączona z teorią i b. miła, sympatyczna tematyka i dobra wiedza.

  • Ponieważ pomagało mi zrozumieć wiele nowych kwestii związanych z prezentacją. Przyjemna forma, wyważona ilość czasu na poszczególne tematy.

  • Ponieważ był przydatne i profesjonalne. Praca w grupie pozwala na zobaczenie perspektywy innych osób.

  • Myślę, że każdy powinien spróbować swoich sił przed kamerą i zobaczyć jakie są mocne lub słabe strony.

  • Fajna, przyjemna atmosfera; przyjazny sposób przekazywania feedbacku. Bardzo dużo praktycznych przykładów i ćwiczeń. Daje szansę na poznanie swoich mocnych i słabych stron.

  • Wystąpienia publiczne mogą przytrafić się każdemu i dobrze jest wiedzieć, jak się człowiek zachowuje, poznać siebie.

  • Żeby móc sprawdzić się podczas prezentowania oraz obejrzeć się na nagraniu – to duży atut!

  • Przydatne w multi-national company. Dla poszerzenia kompetencji.

Opinie uczestników szkoleń dt. współpracy w zespole w firmie Akamai. Czy polecają szkolenia z ProOptima?

NPS od uczestników tej grupy: 83 – co oznacza to zdecydowaną przewagę (tzw. liderską) orędowników tego typu szkolenia/pracy trenera nad krytykami

Czy poleciłby Pan/Pani podobne szkolenie swoim współpracownikom? Dlaczego?

  • Ciekawe, nie nudna forma, przydatne treści. Bardzo dużo rzeczy wyniosłam ze szkolenia, lepiej poznałam siebie i inaczej spojrzałam na swój zespół

  • Można sporo dowiedzieć się o samym sobie i swoim zespole. Miły prowadzący, fajna formuła, dużo ćwiczeń aktywnych

  • Dobre przygotowanie trenera, dobra nauka i zebranie uczestników. Pokazuje jak umiejętnie współpracować w grupie

  • Bo było ciekawe i profesjonalnie wykonane. Dużo praktycznych kwestii zmuszających do analizy

  • Ponieważ wszyscy należymy do różnych zespołów i poznanie schematów zachowań różnych uczestników bardzo pomaga efektywnie współpracować

  • Ciekawe doświadczenie pozwalające lepiej poznać samego siebie jako jednostkę oraz efektywnego członka zespołu

  • Można wiele dowiedzieć się o sobie, innych, poznać nowych ludzi. Porozmawiać na tematy nie związane z pracą. Na zajęciach był czas, zero pośpiechu.