Akamai. SKILLS UP – Cykl szkoleń dla zespołów krakowskiego oddziału firmy

Podstawowym obszarem działalności Akamai Technologies jest CDN (Content Delivery Network) – rozproszony system serwerów rozmieszczonych w wielu lokalizacjach, którego celem jest dostarczanie użytkownikom końcowym treści

Xgraphicstock businessman using laptop with graph statistical analysis business success concept ru5eP0jPesg.png.pagespeed.ic .H2SVb11le3

Podstawowym obszarem działalności Akamai Technologies jest CDN (Content Delivery Network) – rozproszony system serwerów rozmieszczonych w wielu lokalizacjach, którego celem jest dostarczanie użytkownikom końcowym treści o wysokiej jakości w jak najkrótszym czasie. Polska spółka powstała w 2011 roku i jest największym oddziałem Akamai w Europie.

Co zrealizowaliśmy, jakie szkolenia dla firmy Akamai w Krakowie?

W latach 2016 – 2018 zrealizowaliśmy dla kilkunastu grup cykl szytych na miarę szkoleń doskonalących kompetencje. Grupa naszych trenerów rozwijała umiejętności z zakresu: komunikacji, negocjacji, współpracy, prezentacji oraz różnorodności międzykulturowej. W konsekwencji definiowania nowych potrzeb szkoleniowych, trenerzy zaangażowani w projekt realizowali kolejne szkolenia. Były one bardzo dobrze oceniane zarówno przez uczestników, jak i koordynujący szkolenia Dział HR oraz przełożonych zespołów.
Przeprowadzone szkolenia przez ekipę ProOptima i uzyskane z nich efekty wskazują na to, że można nas nazwać sprawdzonym partnerem w rozwoju kompetencji zespołów pracowników firmy Akamai. A szerzej, także partnerem firm z obszaru IT i nowych technologii.

Opinie uczestników szkoleń z prezentacji dla firmy Akamai. Czy polecają szkolenia z ProOptima?

NPS od uczestników wyniósł:  56 – oznacza to zdecydowaną przewagę (tzw. liderską) orędowników tego typu szkolenia/pracy trenera nad krytykami

„Szkolenia miały bardzo ciekawą i angażującą formę. Pozwoliły mi lepiej poznać samego siebie jako jednostkę oraz efektywnego członka zespołu. Wszyscy należymy do różnych zespołów, a poznanie schematów zachowań innych uczestników bardzo pomaga razem współpracować. Praktyczne ćwiczenia zaangażowały uczestników do wspólnej aktywności i umocnienia zależności międzyludzkich w zespole”
„Szkolenie z komunikacji wniosło dużo przydatnej wiedzy na naszej pracy. Uświadomiło pracownikom rolę efektywnej komunikacji do budowania pozytywnych relacji w zespole. Rozwinęło samoświadomość i umiejętności komunikacyjne”

  • Spełniło moje oczekiwania i widzę poprawę. Było bardzo ciekawe i przydatne w pracy.

  • Interaktywne działania, praktyka, ciekawe treści i miła atmosfera.

  • Myślę, ze każdy powinien przekonać się co jest jego mocną i słabą stroną, o ile planuje prezentacje czy też praca go do tego zmusza. To pozwala na dalsze doskonalenie się w temacie.

  • Ponieważ spełniło moje oczekiwania. Ciekawe i praktyczne wprowadzenie do prezentowanych treści.

  • Miła, niestresująca atmosfera szkolenia, dobrze zaplanowane, interesująco przekazana treść szkolenia.

  • Jest bardzo ciekawe i pomaga przygotować się do prezentacji i pracy nad sobą aby byś dobrym prezenterem.

  • Praktyka połączona z teorią i b. miła, sympatyczna tematyka i dobra wiedza.

  • Ponieważ pomagało mi zrozumieć wiele nowych kwestii związanych z prezentacją. Przyjemna forma, wyważona ilość czasu na poszczególne tematy.

  • Ponieważ był przydatne i profesjonalne. Praca w grupie pozwala na zobaczenie perspektywy innych osób.

  • Myślę, że każdy powinien spróbować swoich sił przed kamerą i zobaczyć jakie są mocne lub słabe strony.

  • Fajna, przyjemna atmosfera; przyjazny sposób przekazywania feedbacku. Bardzo dużo praktycznych przykładów i ćwiczeń. Daje szansę na poznanie swoich mocnych i słabych stron.

  • Wystąpienia publiczne mogą przytrafić się każdemu i dobrze jest wiedzieć, jak się człowiek zachowuje, poznać siebie.

  • Żeby móc sprawdzić się podczas prezentowania oraz obejrzeć się na nagraniu – to duży atut!

  • Przydatne w multi-national company. Dla poszerzenia kompetencji.

Opinie uczestników szkoleń dt. współpracy w zespole w firmie Akamai. Czy polecają szkolenia z ProOptima?

NPS od uczestników tej grupy: 83 – co oznacza to zdecydowaną przewagę (tzw. liderską) orędowników tego typu szkolenia/pracy trenera nad krytykami

Czy poleciłby Pan/Pani podobne szkolenie swoim współpracownikom? Dlaczego?

  • Ciekawe, nie nudna forma, przydatne treści. Bardzo dużo rzeczy wyniosłam ze szkolenia, lepiej poznałam siebie i inaczej spojrzałam na swój zespół

  • Można sporo dowiedzieć się o samym sobie i swoim zespole. Miły prowadzący, fajna formuła, dużo ćwiczeń aktywnych

  • Dobre przygotowanie trenera, dobra nauka i zebranie uczestników. Pokazuje jak umiejętnie współpracować w grupie

  • Bo było ciekawe i profesjonalnie wykonane. Dużo praktycznych kwestii zmuszających do analizy

  • Ponieważ wszyscy należymy do różnych zespołów i poznanie schematów zachowań różnych uczestników bardzo pomaga efektywnie współpracować

  • Ciekawe doświadczenie pozwalające lepiej poznać samego siebie jako jednostkę oraz efektywnego członka zespołu

  • Można wiele dowiedzieć się o sobie, innych, poznać nowych ludzi. Porozmawiać na tematy nie związane z pracą. Na zajęciach był czas, zero pośpiechu.