Customer Journey Map | szkolenie otwarte ProOptima

Buduj Customer Journey Map - szkolenie otwarte - online

Już sporo wiesz na temat wartości Mapowania podróży Klienta czyli robienia Customer Journey Map ale w praktyce tego jeszcze nie ćwiczyłeś lub masz za sobą pewne doświadczenie w mapowaniu i teraz:

 

  • Zależy Ci na praktycznym rozumieniu pojęć: podróży klienta, person, momentów kontaktu, faz, doświadczenie klienta… .
  • Chcesz opracować pierwszą a potem kolejne Mapy podróży w Twojej firmie?
  • Chcesz wiedzieć co jest potrzebne do zrobienia przed, w trakcie i po zmapowaniu podróży Klienta?
  • Chcesz doświadczyć w praktyce tego jak budować Customer Journey Map? Poznać krok po kroku procesu budowy CJM.
  • Wymienić się wiedzą, praktyką i doświadczeniami z trenerami oraz innymi uczestnikami szkolenia?

Weź udział w szkoleniu Buduj Customer Journey Map

Adresaci

Szkolenie przeznaczone jest dla profesjonalistów obsługi Klienta i zespołów Customer Experience. W tym handlowców, sprzedawców, pracowników wspierających klienta oraz ich menedżerów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta, którzy wiedzą, że zwykła obsługa klienta już nie wystarcza ich klientom.

Kiedy i gdzie?

4-5 listopada 2021

Szkolenie online na platformie Zoom oraz MIRO

Kolejny termin 3-4 lutego 2022

Zamów

Zamów

Prowadzący

Program szkolenia

  • Customer Journey Map (CJM) – wprowadzenie
  • Czym są Customer Experience (doświadczenia Klientów)? Mechanizm działania emocji i pamięci Klientów.
  • Jak i czym możesz mierzyć doświadczenia Klienta (CX)? NPS, CES, CSA, SERVQAL – czym mierzymy współcześnie CX.
  • Ścieżka podróży (CJM). Czym jest a czym nie jest CX/CJM?
  • Pojęcia CJM – CEM/CX/CJM: CX, TP, QW (szybkie szanse), MofT (momenty prawdy), BP, Fazy, Kulisy
  • Proces tworzenia CJM w firmie: Fazy, role, wyzwania. Przed, w trakcie i po mapowaniu.
  • Jak to robią inni? – SAFARI po przykładach CJM firm, które skuteczniej zarządzają doświadczeniem klienta (CEM).
  • Buyer Persona (BP) – budowa BP i wchodzenie w buty klienta. Czym jest BP: składowe i przykłady BP
  • ​Customer Journey Map, podróż klienta przez firmę – metodyka budowy CJM by ProOptima – wprowadzenie i warsztat ONLINE na MIRO
  • Proces: analiza-synteza-analiza-synteza – całościowy model budowy CJM
  • Źródła informacji od klientów potrzebnych do stworzenia mapy.
  • Warunki organizacyjne do tworzenia map: różnorodność, zasoby, cele.
  • CJM i co dalej? – Analiza wypracowanych map: moment, narzędzia, cele.
  • Przegląd i weryfikacja przebiegu podróży: faz, TP, doświadczeń (CX), MofT, QW, kulis – kiedy jest czas na uzupełnienia i zmiany czy rewizję mapy?

Czy to szkolenie jest dla Ciebie?

 Jeśli:

  • macie ambicje by poprawiać doświadczenie (Customer Experience) swoich klientów w sposób usystematyzowany,
  • macie już za sobą szkolenia z obsługi klienta i wiesz, że następnym krokiem jest nie tylko świetna obsługa, ale dostarczanie Klientom lepszych (wartościowych) doświadczeń czyli Customer Experience,
  • sporo o Customer Experience czy Customer Journey Map słyszała/eś ale wiesz, że Twoi współpracownicy już nie koniecznie,
  • chcesz nauczyć się konkretnej metodyki i narzędzi, dzięki którym będziecie mogli – w poprzek silosów – skuteczniej zmniejszać Churn Rate, uszczelniać koszyki, rozwijać biznes dzięki rekomendacjom polecających Was klientów .

Szkolenie Buduj Customer Journey Map dostarcza niezbędnej wiedzy i co ważne praktyki wykorzystania narzędzia jakim jest mapowanie podróży do działań poprawiających Customer Experience. To szkolenie pragmatyka Customer Experience Management.

Jak pracujemy?

 

  • W trakcie szkolenia opowieść o Customer Journey Map nasycona przykładami z kraju, z naszej praktyki a czasem i z zagranicy:)
  • Odwoływać będziemy się doświadczeń i pytań uczestników – tak by na nie udzielić wyczerpujących odpowiedzi.
  • Stawiamy na aktywne metody pracy i nawet jeśli jest to szkolenie online, ćwiczenia do
  • Warsztat wykorzystania narzędzi typu MIRO w praktyce. W trakcie szkolenia powstanie bowiem fragment Mapy podróży Klienta

CJM Online

 

Organizacyjnie...

Szkolenie trwa 2 dni, łącznie 12 godzin (2x6h).

Najbliższy termin: 4-5 listopada 2021

Ponieważ siedzieć będziecie przed ekranami potrzebne będą 3 przerwy na pyszną kawę, herbatę czy coś równie ważnego:)

Kolejny termin 3-4 lutego 2022

Cena szkolenia

1950 zł/ osoba.

  • Po zgłoszeniu prześlemy Ci fakturę proforma
  • Po opłaceniu faktury – wystawimy końcową fakturę.

Opinie o szkoleniu z mapowania podróży:

  • “Szkolenie daje znakomite rozumienie tego czym jest Customer Journey Map, uczy postępowania w przypadku budowy mapy: samodzielnej lub z partnerem zewnętrznym oraz rozwija umiejętności krytyczne dla zespołu, który chce mapować podróż klienta w firmie.  Polecam ProOptima i zespół CX do realizacji ambitnych przedsięwzięć z obszaru CX/CEM”
    Aneta Skibińska, Dyrektor Departamentu Standardów Niemedycznych, Pion Doświadczeń Pacjenta, LUX MED Sp. z o.o.
  • “Mogłabym siedzieć tydzień i chciałabym więcej w takiej fajnej i inspirującej atmosferze” Agata Rzeszótko (WearCo Sp. z o.o.)
  • “Bogate doświadczenie, konkretne informacje” – Katarzyna Różyńska (Ferro S.A.)
  • “Ze względu na zmianę punktu widzenia (wejście w buty klienta), co zdecydowanie poszerza ogląd sytuacji” – Anna Loranty-Gębuś (Ferro S.A.)
  • “Bo jest efektywne!” – Konrad Misiak (Caldo Izolacja)
  • „Wiedza ekspercka, praktyka , narzędzie, interaktywność”
  • „Zastosowanie MIRO jako narzędzia tworzenia mapy. Sprawne prowadzenie szkolenia i wspieranie uczestników przez prowadzących, Duża wiedza merytoryczna prowadzących i łatwość w odpowiadaniu na zadane pytania”
  • „Stworzenie atmosfery sprzyjającej wymianie doświadczeń. Wysoki poziom merytoryki. Bardzo praktyczne i dobrze moderowane szkolenie. Praktyczne przedstawienie metody, podzielenie się wiedzą merytoryczną na temat moderacji warsztatów”
  • „Interaktywność, angażowanie uczestników, dobre wyważenie między moderacją a przestrzenią do dyskusji przy pilnowaniu celów spotkania. Uczenie grupy tak by jej uczestnicy modli pracować dalej z organizacją. Sprawne przygotowanie szkolenia, brak przestojów i obfite materiały.”
  • “Wiedza praktyczna, Odwaga we wskazywaniu błędów, Nie każdy potrafi delikatnie, ale stanowczo wyjaśnić uczestnikom szkolenia, ze w jakiejś kwestii nie mają racji. MPK może być instrumentem do optymalizacji wewnętrznych procesów w organizacji”
  • „Merytoryka i praca na postawach uczestników oraz dużo praktyki i przykładów z życia. Merytoryczne odpowiedzi i trzymanie się czasu zadań i rozmów, organizacja warsztatów na MIRO
  • „Przygotowanie merytoryczne trenerów, sposób przekazywania wiedzy, umiejętność sprawnego prowadzenia szkolenia mimo trudnych warunków (pandemia i spotkanie online), ćwiczenia praktyczne, konkretne odpowiedzi na zadawane pytania. Nic nie wymaga poprawy!”

Kto już z nami mapował?

Jestem zdecydowany

Zamów

Masz pytania?



    Zamawiam jako

    Dane osoby rejestrującej

    Dane firmy

    Uczestnicy

    Podając dane innej osoby w celu zgłoszenia, potwierdzasz że masz na to jej zgodę.

    Koszt szkolenia dla uczestnika:

    1950,00  (2398,50  z VAT)

    Wstecz Dalej