Customer Journey Map | szkolenie otwarte ProOptima

Zarządzaj doświadczeniem swego klienta dzięki mapowaniu jego podróży!

szkolenie ProOptima

Czym jest i po co budować Customer Journey Map?
Warsztat wprowadzi Was w tematykę tworzenia Mapy Podróży Klienta przez Waszą firmę.

 

Warsztat przeznaczony jest dla menedżerów i pracowników, którzy dostrzegają̨ potencjał uzyskania przewagi konkurencyjnej dzięki ulepszaniu doświadczeń swoich klientów (CX).
Warsztat dostarcza niezbędnej wiedzy i buduje motywację do dalszych działań związanych z poprawą Customer Experience, dzięki lepszemu rozumieniu i nauce budowania Customer Journey Map (CJM).
Proces zakłada uczenie się metodyki budowy map (adaptacji uniwersalnej metodyki budowy CJM).

Customer Journey Map – szkolenie

Cele szkolenia
Customer Journey Map - szkolenie otwarte

  • Zrozumienie i uwspólnianie rozumienia wśród uczestników pojęć: podróży klienta, person, momentów kontaktu, faz.
  • Przygotowanie do tworzenia Mapy – jakie informacje od Waszych klientów są niezbędne?
  • Jak budować Customer Journey Map? Poznanie krok po kroku procesu budowy CJM.
  • Cenne inspiracje – przykładowe mapy innych firm.

Tematyka szkolenia
Customer Journey Map - szkolenie otwarte

  • Ile tracą firmy na złej obsłudze Klienta (LTV, retencja, marka)?
  • Zyski z lojalności klienta – obniżenie kosztów czy wzrost przychodów?
  • Ile może zyskać nasza firma? – Symulacja możliwych zysków z wykorzystaniem firmowych danych.
  • Czy inwestycja w dobre doświadczenia dużo kosztuje, kiedy i w czym się zwraca?
  • Od gospodarki produktu do gospodarki przeżyć i doświadczeń – dlaczego na konkurencyjnym rynku to przeżycia decydują o przewadze?
  • Ewolucja organizacji ze względu na gotowość do Customer Experience Management (CEM) – gdzie teraz jest firma?
  • Czy CEM to działanie, taktyka, strategia czy filozofia? Konsekwencje różnych stopni zaangażowania dla wyniku biznesowego.
  • Jak to robią inni – SAFARI po przykładach firm, które skuteczniej zarządzają doświadczeniem klienta (CEM).
  • Gdzie tworzą się doświadczenia Klientów? Moje doświadczenie z perspektywy klienta jako punkt wyjścia.
  • Czym są Customer Experience (doświadczenia Klientów)? Mechanizm działania emocji i pamięci Klientów.
  • Psychologia Customer Experience. Jak doświadczenia Klientów przekładają się na lojalność, jej brak lub coś jeszcze gorszego?
  • Jak i czym możesz mierzyć doświadczenia Klienta (CX)? NPS, CES, CSA.
  • Customer Journey, podróż przez firmę – wprowadzenie w metodykę.
  • Customer Journey Map – warsztat budowy mapy podróży klienta.
  • Warunki budowy CJM w firmie – jak zarządzać projektem przed, w trakcie i po zbudowaniu CJM?
  • Customer Journey Map we współpracy z partnerem zewnętrznym.
  • Kryteria i oczekiwania – jak formułować cele i czego oczekiwać od współpracy z zewnętrznym partnerem?
  • Jak zaszczepić w organizacji podejście Customer Experience Management?
  • Action Plan uczestników.

Adresaci szkolenia:
Customer Journey Map - szkolenie otwarte

Szkolenie skierowane jest do osób zajmujących stanowiska: Customer Experience Manager, Customer Experience Specialist, Menedżerowie Działów Obsługi Klienta, Menedżerowie Działu Marketingu i Sprzedaży.

 

Terminy szkoleń otwartych:

  • jesień 2020 (z wiadomych przyczyn:( )

Zamów szkolenie dedykowane dla pracowników Twojej firmy!

Prowadzący: Aleksandra UrbanMarcin SupranowiczTomasz Kras

Co mówią uczestnicy szkolenia:

  • “Mogłabym siedzieć tydzień i chciałabym więcej w takiej fajnej i inspirującej atmosferze” Agata Rzeszótko (WearCo Sp. z o.o.)
  • “Bogate doświadczenie, konkretne informacje” – Katarzyna Różyńska (Ferro S.A.)
  • “Ze względu na zmianę punktu widzenia (wejście w buty klienta), co zdecydowanie poszerza ogląd sytuacji” – Anna Loranty-Gębuś (Ferro S.A.)
  • “Bo jest efektywne!” – Konrad Misiak (Caldo Izolacja)

Mapowanie podróży klienta prowadziliśmy m.in. dla:

  • Ferro SA
  • WearCo Sp. z o.o.
  • Caldo Izolacja
  • Daikin
  • OTIS
  • Grupa Luxmed
  • Energa obrót
  • Promat
  • Siniat
  • Łysoń
  • Segafredo
  • Raiffeisen Polbank
  • Karcher
  • Tauron
  • Etex Group
  • Columbus Energy

Interesuje Cię szkolenie Customer Journey Map - szkolenie otwarte? Napisz do nas, a przygotujemy ofertę skrojoną pod Twoje potrzeby!

Przeczytaj więcej na ten temat: