Wartość badania NPS
Czy wiesz na ile skłonni są Twoi pracownicy polecać Waszą firmę swoim dobrym znajomym? W jakim stopniu angażują się emocjonalnie w organizację, w której pracują?
Sprawdź to przeprowadzając badanie eNPS w swojej firmie!
Wartość badania NPS wśród klientów warto przenieść na grunt firmowy i zmierzyć emocjonalną temperaturę lojalności pracowników. Warto sprawdzić a potem sukcesywnie mierzyć jeden prosty wskaźnik. Dowiedź się jak ProOptima, mając kilkunastoletnie doświadczenie w mierzeniu NPSa pomoże zmierzyć jakość doświadczeń pracowników Twojej firmy.
Już dziś zaplanuj z nami badanie eNPS i bądź świadomy jak bardzo lojalni będą Twoi pracownicy.
Dowiedz się co musicie, co warto a czego nie warto zmieniać by zatrzymać w firmie najlepszych pracowników!
Czym jest badanie eNPS
eNPS to młodszy brat NPSa
Wskaźnik poleceń netto, Fredericka Reichhelda, zrobił furorę wśród menedżerów marketingu, sprzedaży, obsługi i zarządów firm. Pozwala bowiem przewidzieć z większym prawdopodobieństwem niż inne badania, przyszłość firmy – to czy klienci będą lojalni wobec marki. Wiadomo, że lojalność zakupowa klienta sprzyja stabilności rozwoju firmy. Im wyższy NPS u danego klienta tym pewniej będzie on lojalny i nadal kupował. A im więcej lojalnych klientów, którzy są zadowoleni i rekomendują markę tym więcej także nowych klientów, którzy do tej pory nie kupowali. Wspaniała perspektywa!
eNPS wykorzystuje dokładnie ten sam mechanizm jak NPS. W przypadku eNPS chodzi o pomiar lojalności wobec pracodawcy i skłonności do aktywnego polecania firmy wśród znajomych i rodziny.
Coraz więcej firm mierzy eNPSa czyli wskaźnika poleceń pracodawcy u pracowników.
Czy wiesz na ile skłonni są Twoi pracownicy polecać Waszą firmę swoim dobrym znajomym?