Mógłbym więc zacząć tak:
Właśnie w tym momencie, gdy czytasz te słowa, światowe morza pokonuje 5-6 milionów kontenerów o łącznej wartości kilkudziesięciu miliardów dolarów. Ponad 90% rzeczy, które posiadasz w swoim domu, jest w jakimś stopniu efektem międzynarodowego handlu. Od 1950 roku globalny eksport wzrósł o ponad 3000% i nadal rośnie. Jeśli więc myślisz o międzynarodowej ekspansji swojej firmy i chcesz stać się poważnym graczem w handlu zagranicznym, powinieneś wziąć udział w oferowanym przez nas szkoleniu z komunikacji międzykulturowej w biznesie…
15 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń (głównie z komunikacji międzykulturowej oraz negocjacji międzynarodowych) oraz współpracy z przedsiębiorcami działającymi na rynkach zagranicznych, nauczyło mnie dwóch rzeczy. Pierwsza to, że większość zainteresowanych komunikacją międzykulturową w biznesie zwraca się do specjalistów dopiero wtedy, gdy przekona się na własnych często kosztownych, biznesowych błędach, że kultura ma znaczenie. Druga, że wiedza, którą poszukują przedsiębiorcy, niekoniecznie musi się przykładać na bezpośredni zysk. Co więc zyskujesz wydając pieniądze i inwestując swój czas w uczestniczeniu w profesjonalnym szkoleniu z komunikacji międzykulturowej?