Customer Jurney Map
Zastanawiałeś się może nad tym, kim są Twoi klienci? Prawdopodobne tak, bo to właśnie pomaga Ci stwarzać idealną ofertę. Czy jednak myślałeś o tym, w jaki sposób klienci trafili właśnie na Twoją firmę? Jak wiele innych produktów, firm sprawdzili zanim wybrali właśnie Ciebie? To również bardzo ważne informacje, które mogą pomóc w udoskonaleniu Twojej firmy.
Sukces firmy opiera się głównie na sprzedaży jej usług czy produktów oraz pozytywnym wizerunku, jaki chce zbudować każda marka. Zwraca się więc uwagę na pozyskiwanie nowych i utrzymywanie stałych klientów. Czy jednak doskonałe produkty, reklamy i różnego rodzaju programy lojalnościowe są jedynymi aspektami decydującymi o tym, czy klient zechce ponownie skorzystać z Twojej oferty?
Pomyśl, czy zdarzyło Ci się nie korzystać ponownie z danego sklepu internetowego ze względu na utrudniony kontakt lub zbyt długi czas oczekiwania na przesyłkę? A może pamiętasz niemiłą kelnerkę, przez którą już więcej nie pójdziesz do danej kawiarni? Doświadczenia i wrażenia, to właśnie one bardzo często decydują o tym, w jaki sposób odbierana jest firma i czy klient zechce skorzystać z jej oferty ponownie. Tutaj z pomocą przychodzi Customer Journey Map.