Kultura Pro-Kliencka

Kultura Pro-Kliencka

Skorzystaj z dedykowanych szkoleń doskonalących kompetencje obsługowe. Jeśli zależy Ci na lojalności Klienta, skorzystaj z następujących szkoleń z obsługi Klienta:

Lojalności Klienta nie zdobywa się bez wysiłku. Robią to konkretni ludzie: zarówno ci bezpośrednio kontaktujący się z Klientami, jak i ci, którzy jedynie “obsługują” obsługujących Klienta: wszyscy pozostali pracownicy. Współcześnie to nie produkt a obsługa Klienta może stanowić o przewadze konkurencyjnej. Dzięki niej Klienci mogą stać się apostołami Waszej marki.

By tak się stało, wcześniej trzeba obsługę potraktować jako działanie strategiczne. Konieczne jest wytworzenie Kultury Pro-Klienckiej. Częścią tego procesu jest doskonalenie kompetencji obsługowych. Skorzystaj ze szkoleń doskonalących kompetencje obsługi albo wdróż lub zrewitalizuj Standard Obsługi Klienta. Czy Twoi Klienci dają Ci do zrozumienia, że chcą być lepiej traktowani? Masz gotowość na taką zmianę?

Naszą domeną jest kształtowanie postaw pro-klienckich i doskonalenie umiejętności decydujących o wyróżniającej jakości obsługi Klienta, dzięki której firma buduje trwalszą, unikalną wobec konkurentów i trudną do skopiowania przewagę konkurencyjną. Skorzystaj z naszego doświadczenia.

Rozwijamy umiejętności: obsługi Klienta, obsługi trudnego Klienta, telefonicznej obsługi, obsługi reklamacji, wzmacniania relacji posprzedażowej, obsługi w Help Desk, obsługi Kliena wewnętrznego, zarządzania Doznaniami Klienta (Customer Experience), wzmacniamy pro-klienckość.

Prowadzimy szkolenia z obsługi klienta, szkolenia z obsługi trudnego Klienta, szkolenia z obsługi reklamacji, szkolenia dla działów Obsługi Klienta i Sprzedaży. Wdrażamy Standardy Obsługi Klienta oparte o Customer Experience - zarządzanie doświadczeniami Klientów. U pracowników pierwszej linii kontaktu z Klientami doskonalimy umiejętności obsługi Klienta, a u kadry kierowniczej umiejętności menedżerskie decydujące o tym, czy zespół podoła oczkiwaniom Klienta.

Najnowszy artykuł