Nie bój się zmian… na lepsze!
Klienci lubią mieć wrażenie, iż uczestniczą w nadawaniu kształtu firmie, z usług której korzystają. Warto zastanowić się nad sporządzeniem krótkiej ankiety na temat jakości obsługi czy oferty. W ten sposób klient poczuje, iż ma realny wpływ na to, jak funkcjonuje jego strategiczny partner w biznesie czy ulubiony sklep kosmetyczny. Konsumenci cenią sobie każdą minutę swojego czasu, a więc w zamian za wypełnienie formularza można zaproponować zniżkę lub upominek. Klient otrzyma atrakcyjną nagrodę, a Ty zyskasz zadowolonego klienta! Przeprowadzenie ankiety pozwala także na lepsze poznanie swoich odbiorców – nie tylko ich preferencji, ale także wieku czy płci. Dzięki temu łatwiej będzie rozpoznać najliczniejszą (strategiczną) grupę klientów i dostosować ofertę do jej wymagań.
Najlepszym sposobem na sukces długoterminowy nie jest zadbanie o to, aby klient dokonywał dużych zakupów, ale o to, aby kupował często i przez długi okres czasu! Dopieszczanie obecnych, zwłaszcza rentownych klientów powinno być równie ważne, co walka o nowych. W dzisiejszym, szybko zmieniającym się świecie, lojalność jest na wagę złota. To dlatego tak ważne są projekty klasy CEM, które jak żadne inne potwierdzają klientowi, że dbamy o niego jak o najważniejszy dla nas zasób. A jak jest u Was?