Społeczność praktyków Customer Experience w Polsce
W ProOptima powołaliśmy do życia społeczność CX, która:
- gromadzi fascynatów Customer Experience w Polsce, którym zależy na ciągłym gromadzeniu i upowszechnianiu wiedzy w obszarze CX
- umożliwia prawdziwą wymianę dobrych praktyk ale i przestrzega przed błędami, których nie warto popełniać
- daje przestrzeń na zindywidualizowaną konsultacje i grupową wymianę myśli: poglądów, przekonań, pomysłów
Cel społeczności praktyków Customer Experience w Polsce
- Znakomita większość praktyków CXa EXa w firmach działa w pojedynkę lub niewielkich zespołach. Co powiesz na to, że od dziś nie jesteś z tym sam/a?
Społeczność nasza, to wypracowana przez aktywne uczestnictwo jej członków przestrzeń do zdobywania wiedzy i wymiany doświadczeń, a nawet uzyskania darmowej pomocy od ekspertów mierzących się z podobnymi wyzwaniami w praktykowaniu klientocentryczności.
W naszej społeczności skorzystasz i weźmiesz udział w :
- Wymianie pomysłów, dobrych praktyk – inspirujących rozwiązań, ale i ostrzeganiu przed ślepymi ścieżkami wdrażania inicjatyw CX (Customer Experience) i EX (Employee Experience)
- Aktywnej pomocy w rozwiązywaniu aktualnych problemów CXowych i EXowych w firmach ich członków. Wsparciu w rozwiązywaniu wyzwań w obszarze CXM/EXM
- Dzieleniu się inspiracjami i ogólną wiedzą – gdzie szukać wskazówek i pomocy w poszczególnych obszarach: np. polecane narzędzia IT, polecane systemy do badań, agencje badawcze…
Wizja Społeczności praktyków Customer Experience w Polsce
Niezależnie od tego czy działasz w CX rok czy 10 lat znajdujesz w gronie praktyków zawsze inspiracje do tego jak radzić sobie z bieżącymi wyzwaniami w Twojej organizacji. Poprzez bliskie relacje zyskujesz pewność, co do kierunków rozwoju CX w Twojej organizacji w horyzoncie 3-5 lat. Nigdy nie pozostajesz sama lub sam.