Robimy wszystko po to by klienci chcieli chętniej tam wracać, a jak już wracać to częściej i wydawać wtedy więcej, do tego przyciągać nowych klientów swoimi rekomendacjami.
Na pewno?
- dlaczego warto zrobić audyt CX (doświadczeń klienta, czyli Customer Experience)
- dlaczego warto zatrudnić do tego zewnętrznego eksperta (zwłaszcza jak robi się to pierwszy raz)
- jak przebiega taki audyt – jako proces a nie tylko sama ocena
- jakie korzyści wynikają z dobrze zaplanowanego, przeprowadzonego audytu (dla ekipy projektowej, pracowników, centrali, klienta)
- na jakie trudności i wyzwania trzeba być przygotowanym (zwłaszcza jeśli audyt taki robi się to pierwszy raz)
- kiedy planować i realizować taki audyt by był z największą korzyścią dla organizacji
Główny cel webinaru:
Przybliżenie istoty audytu CEX punktów handlowo-usługowych jako bazy wyjściowej do doskonalenia doświadczenia klientów (CX) uwzględniając metodologię oraz metodykę takiego audytu.
Zapraszamy na webinary bazujący na naszych praktycznych doświadczeniach w pracy klientami placówek handlowo-usługowych w ostatnich latach.