zapisz się na webinar

Czego doświadcza Wasz klient w miejscu sprzedaży (POS) i jak tę wiedzę przekuć w zysk? – wartość i przebieg audytu CX w POS

POS
Customer Experience

Jak zrobić to pierwszy raz czyli wyzwania wobec pierwszego audytu CX w punkcie handlowo-usługowym

zapisz się na webinar

data: 20.02.2024

Czego doświadcza Wasz klient w miejscu sprzedaży (POS) i jak tę wiedzę przekuć w zysk? wartość i przebieg audytu CX w POS

Robimy wszystko po to by klienci chcieli chętniej tam wracać, a jak już wracać to częściej i wydawać wtedy więcej, do tego przyciągać nowych klientów swoimi rekomendacjami.

Na pewno?

Menedżerowie placówek, pracownicy centrali oraz sam personel punktu sprzedaży często nie zauważają artefaktów czy zachowań, które nie budują dobrego CX klienta. Ba bywa, że akceptują sytuację, która wywołuje negatywne doświadczenia (CX) u klienta a wraz z nimi utratę przychodów. Dzieje się tak, ponieważ ze względu na zaangażowanie w proces, tracą obiektywne spojrzenie.
Co jeszcze powodują przez akceptację złych doświadczeń u klienta – jego frustrację a jeszcze częściej utracone szanse sprzedażowe -brak kolejnych wizyt, brak rekomendacji do innych klientów – czyli realną utratę przychodów.
To w efekcie może spowodować frustrację personelu, wzajemne oskarżenia centrali wobec terenu, marketingu wobec sprzedaży, itd.
Zapraszamy na webinar podczas którego, na bazie wieloletnich doświadczeń wspierania marek w poprawę doświadczeń klienta w punktach sprzedaży (produktów i usług) prowadzący, Marcin Fijoł, podzieli się wiedzą o tym:
  • dlaczego warto zrobić audyt CX (doświadczeń klienta, czyli Customer Experience)
  • dlaczego warto zatrudnić do tego zewnętrznego eksperta (zwłaszcza jak robi się to pierwszy raz)
  • jak przebiega taki audyt – jako proces a nie tylko sama ocena
  • jakie korzyści wynikają z dobrze zaplanowanego, przeprowadzonego audytu (dla ekipy projektowej, pracowników, centrali, klienta)
  • na jakie trudności i wyzwania trzeba być przygotowanym (zwłaszcza jeśli audyt taki robi się to pierwszy raz)
  • kiedy planować i realizować taki audyt by był z największą korzyścią dla organizacji

Główny cel webinaru:

Przybliżenie istoty audytu CEX punktów handlowo-usługowych jako bazy wyjściowej do doskonalenia doświadczenia klientów (CX) uwzględniając metodologię oraz metodykę takiego audytu.

Zapraszamy na webinary bazujący na naszych praktycznych doświadczeniach w pracy klientami placówek handlowo-usługowych w ostatnich latach.

 

Czego doświadcza Wasz klient w miejscu sprzedaży (POS) i jak tę wiedzę przekuć w zysk? - wartość i przebieg audytu CX w POS

  • Dlaczego warto badać doświadczenia klientów w punkcie handlowym czy usługowym?
  • Jak zrealizować taki audyt, wewnętrznie czy z pomocą z zewnątrz? (zwłaszcza jak robi się to pierwszy raz)
  • Jak zaplanować i przeprowadzić taki projekt?
  • Na co zwrócić szczególną uwagę i na co być przygotowanym podczas realizacji uwzględniając szanse i zagrożenia? (zwłaszcza jak robi się to pierwszy raz)
  • Co zrobić dalej z wynikami takiego audytu?
zapisz się na webinar