Zysk i lojalność. Poznaj powody dla których warto inwestować w badania CX

badania lojalności
NPS
badanie CX

Zysk i lojalność. Dlatego warto badać NPS. – webinar 18.03.2019 ProOptima O NPSie powiedziano naprawdę wiele. I dobrze. Ale ciągle trzeba rozmawiać i przekonywać o wartości tego badania. Świat je zaakceptował, Polska

ProOptima
NPS-Zysk-i-Lojalnosc-Dlatego-warto-badac-NPS-webinar-z-Michalem-Zamirskim-ProOptima

Zysk i lojalność. Dlatego warto badać NPS. – webinar 18.03.2019 ProOptima

O NPSie powiedziano naprawdę wiele. I dobrze. Ale ciągle trzeba rozmawiać i przekonywać o wartości tego badania.

Świat je zaakceptował, Polska je zaakceptowała i jest stosowane powszechnie! Aż zapowszechnie jak mawiają niektórzy.

Warto wiedzieć dlaczego tak bardzo doceniamy to badanie i niepozorne jedno pytanie, kluczowe pytanie, jak mawiał Fred Reichheld, twórca NPSa.

Michał Zamirski podczas webinaru dt NPSa:

  • Wykazał związek między lojalnością, zyskiem i NPS,
  • Odpowiedział na pytanie dlaczego warto badać NPS,
  • Przybliżył strukturę badania i opowiedział o przebiegu procesu badawczego,
  • Przedstawił korzyści płynące z NPS,
  • Omówił NPS case study, czyli które renomowane marki zarządzają doświadczeniem klienta i co to daje.

Webinar Zysk i lojalność. Dlatego warto badać NPS. – odbył się 18.03.2019 ProOptima

Zobacz webinar Zysk i lojalność. Dlatego warto badać NPS na kanale YT ProOptima

Poznaj wskaźnik lojalności Twojego klienta

Zbadaj wskaźnik poleceń netto