Zysk i lojalność. Dlatego warto badać NPS. – webinar 18.03.2019 ProOptima
O NPSie powiedziano naprawdę wiele. I dobrze. Ale ciągle trzeba rozmawiać i przekonywać o wartości tego badania.
Świat je zaakceptował, Polska je zaakceptowała i jest stosowane powszechnie! Aż zapowszechnie jak mawiają niektórzy.
Warto wiedzieć dlaczego tak bardzo doceniamy to badanie i niepozorne jedno pytanie, kluczowe pytanie, jak mawiał Fred Reichheld, twórca NPSa.
Michał Zamirski podczas webinaru dt NPSa:
- Wykazał związek między lojalnością, zyskiem i NPS,
- Odpowiedział na pytanie dlaczego warto badać NPS,
- Przybliżył strukturę badania i opowiedział o przebiegu procesu badawczego,
- Przedstawił korzyści płynące z NPS,
- Omówił NPS case study, czyli które renomowane marki zarządzają doświadczeniem klienta i co to daje.
Webinar Zysk i lojalność. Dlatego warto badać NPS. – odbył się 18.03.2019 ProOptima