NPS jako system. Od kluczowego dla biznesu KRI po zarabianie

Customer Experience Management
NPS
Tomasz Kalawa Tomasz Kalawa
NPS jako system. Od kluczowego dla biznesu KRI po zarabianie

NPS jest traktowany jako proste badanie…

I jest nim dla klienta ale nie dla firmy, która go robi.

Powszechne błędy spłycające potęgę NPS to:

  • Jaką metodą prowadzi się badanie (można je zrobić z pomocą ankietki online)
  • Kto prowadzi badanie (może je przeprowadzić student a nawet bot)
  • Jak wykorzystuje się wynik badania (wystarczy agregować wynik w Excelu i na wykresie)
  • Jak pracuje się z wynikiem badania by zmieniać biznes (pokazać wynik na prezentacji ppt i to uruchomi lawinę zmian).

W niewielu przypadkach takie podejście do NPSa wystarcza ale w zdecydowanej większości przypadków nie. Potrzebne jest potraktowanie NPSa jako system a nie tylko cyfrę.

NPS to kopalnia wiedzy, kluczowy KRI (wskaźnik rezultatu) oraz system doskonalenia działania firmy, który umożliwia (poprawę działania firmy, zaangażowanie pracowników w budowanie kultury pro-klienckiej (Customer lub Client-centric) a przez to zarabianie na lojalności klienta.

Sam wynik jest wstępem do działań, które pozwalają biznesowi zarabiać.

  • Jak więc traktować NPS?
  • Jak prowadzić badania a jak tego nie robić na pewno?
  • Jak pracować z wynikami – by zmieniać biznes a przez to zarabiać?
  • No i dlaczego robić to z ProOptima – case study, które niech będzie inspiracją dla Ciebie.

Zapraszam na godzinny, bezpłatny webinar. Obejrzyj co działo się 14 marca o godzinie 9:30!