zapisz się na webinar

NPS jako system. Od kluczowego dla biznesu KRI po zarabianie

Customer Experience Management
NPS
zapisz się na webinar

data: 14.03.2024

NPS jako system. Od kluczowego dla biznesu KRI po zarabianie

NPS jest traktowany jako proste badanie…

I jest nim dla klienta ale nie dla firmy, która go robi.

Powszechne błędy spłycające potęgę NPS to:

  • Jaką metodą prowadzi się badanie (można je zrobić z pomocą ankietki online)
  • Kto prowadzi badanie (może je przeprowadzić student a nawet bot)
  • Jak wykorzystuje się wynik badania (wystarczy agregować wynik w Excelu i na wykresie)
  • Jak pracuje się z wynikiem badania by zmieniać biznes (pokazać wynik na prezentacji ppt i to uruchomi lawinę zmian).

W niewielu przypadkach takie podejście do NPSa wystarcza ale w zdecydowanej większości przypadków nie. Potrzebne jest potraktowanie NPSa jako system a nie tylko cyfrę.

NPS to kopalnia wiedzy, kluczowy KRI (wskaźnik rezultatu) oraz system doskonalenia działania firmy, który umożliwia (poprawę działania firmy, zaangażowanie pracowników w budowanie kultury pro-klienckiej (Customer lub Client-centric) a przez to zarabianie na lojalności klienta.

Sam wynik jest wstępem do działań, które pozwalają biznesowi zarabiać.

  • Jak więc traktować NPS?
  • Jak prowadzić badania a jak tego nie robić na pewno?
  • Jak pracować z wynikami – by zmieniać biznes a przez to zarabiać?
  • No i dlaczego robić to z ProOptima – case study, które niech będzie inspiracją dla Ciebie.

Zapraszam na godzinny, bezpłatny webinar 14 marca o godzinie 9:30!

NPS jako system. Od kluczowego dla biznesu KRI po zarabianie na lojalności