Tryptyk klientocentryczny z Tomkiem Łysoniem, czyli wdrażać transformacje CX z sukcesem – case study firmy LYSON

Zainspiruj się w serii LIVE historią Tomka Łysonia i dowiedz się jak planować i wdrażać transformacje CX z sukcesem LIVE z właścicielem i CEO firmy po transformacji z średniej rodzinnej na światowego lidera w branży.

Tomasz Kras 2019 BS Tomasz Kras
Tryptyk klientocentryczny z Tomkiem Łysoniem, czyli jak planować i wdrażać transformacje CX z sukcesem_ Case study firmy LYSON

Zainspiruj się w serii LIVE historią Tomka Łysonia i dowiedz się jak planować i wdrażać transformacje CX z sukcesem

LIVE z właścicielem i CEO firmy po transformacji z średniej rodzinnej na światowego lidera w branży.

Dowiedz się, w serii spotkań o tym gdzie była, jaka była droga firmy LYSON do miejsca, w jakim jest teraz.

Zapraszam na LIVE z Właścicielem i prezesem światowego lidera w zakresie produkcji i dystrybucji wszystkiego co potrzebuje profesjonalny lub amator pszczelarstwa, firmy LYSON – Tomkiem Łysoniem

Tryptyk to 3 obszary półgodzinnych  rozmów na żywo kierowanych do: prezesów i właścicieli biznesu, oraz menedżerów firmy, którym zależy na skalowaniu, wzroście ich biznesów w oparciu o strategię koncentracji na kliencie.

Spotkanie 1: Rodzinny biznes, który skaluje się do lidera branży. Od idei założycieli do kultury organizacyjnej, która umożliwia wzmacnianie przewagi konkurencyjnej na lata

Porozmawiamy o:

  • kulturze organizacyjnej, znaczeniu misji i wizji i tego wszystkiego co zazwyczaj jest pięknym ale tylko… hasłem marketingowym – jak to jest w firmie LYSON?

  • rozwoju i ewolucji postaw zatrudnionych liderów w drodze do umacniania przywództwa, zaangażowania i odpowiedzialności za biznes – kim byli a kim dziś są?

  • transformacji samego właściciela biznesu w procesie skalowania biznesu – co CEO zmienił, w jaki sposób i dlaczego?

Obejrzyj zapis spotkania w Kleczy 1 z 3:

 

 

Spotkanie 2: Pieniądze w transformacji klientocentrycznej (CX). Od przekonania, że po prostu tak warto do wartości zmonetyzowanej. Z Tomaszem  porozmawiamy o:

  • ROI z CX czyli o tym kiedy pojawiają się pieniądze z CXa – bo przecież nie na początku zmian

  • cyfrze – jako punkcie wyjścia i dojścia – co można “dowieść” wdrażając CEM, standaryzując pracę, wdrażając innowacje i optymalizacje

  • rodzajach inwestycji jakich wymaga transformacja CX: w ludzi, procesy, infrastrukturę

  • inwestycji w rozwój pracowników i jej związku z rozwojem firmy – czy da się budować wzrost firmy bez odpowiedniego podejścia – do zatrudnionych ludzi?

Obejrzyj zapis spotkania w Kleczy 2 z 3:

 

Spotkanie 3. Blaski i cienie transformacji CX, czyli lekcje dla tych, którzy chcą podążać podobną drogą. W finałowym spotkaniu porozmawiamy o:

  • trzech najbardziej odważnych decyzjach, które pozwoliły zdobyć LYSON przewagę konkurencyjna w globalnym wyścigu o pozycję światowego lidera w grupie producentów sprzętu pszczelarskiego?

  • fuck-upy czyli największych błędach jakie można popełnić rozwijając firmę i o tym czy czegoś one uczą i kogo

  • efektywność osobista lidera – co na co dzień robi Tomek, że mu się cały czas chce rozwijać biznes?

Obejrzyj zapis spotkania w Kleczy 3 z 3: