Jak prosty język pomaga budować dobre doświadczenia (CX)?
To, w jaki sposób mówisz o usłudze lub produkcie, wpływa na to, jak klienci postrzegają Twoją ofertę. Z perspektywy odbiorcy trudny język oznacza kłopoty. Dlaczego?
Ponieważ nikt z nas nie lubi tracić czasu na rozszyfrowywanie zawiłych ofert czy szukanie sensu w skomplikowanych mejlach. Nie lubimy też czuć się głupio – a tak czasami jest, gdy z opisu produktu na stronie www rozumiemy jedynie spójniki.
Poza tym, jeśli trudności w zrozumieniu tekstu pojawiają się już na etapie sprzedaży, to co będzie dalej – np. gdy jako klienci zmuszeni będziemy złożyć reklamację albo rozwiązać umowę?
Trudny język kładzie się cieniem na wizerunku marki i nie zachęca do wejścia w relację.
Aby zbudować dobre doświadczenie, musimy więc zadbać o to, aby nasze treści były proste w odbiorze, szybkie do przeczytania i łatwe do wykorzystania w praktyce. Jak to osiągnąć?
Rozwiązaniem jest prosty język.
Dzięki prostej komunikacji możesz nie tylko złapać, ale i utrzymać uwagę klienta na dłużej niż kilka sekund – co w czasach komunikacyjnego chaosu jest prawdziwą sztuką. Transparentny przekaz pomaga też budować zaufanie i lojalność wobec marki. A to solidne fundamenty pod budowę trwałej, pozytywnej relacji.
Podczas webinaru dowiesz się:
- Czym jest prosty język
- W jaki sposób prosty język pomaga budować dobre doświadczenia
- Jakie korzyści dla biznesu daje prosty język
Prowadząca
Magdalena Wójcik – content designerka w agencji strategiczno kreatywnej Kava. Prosty językiem zajmuje się od ponad 4 lat. Upraszczała komunikację w ING Banku Śląskim i dla firm z branży energetycznej.
Kiedy?
13 października (piątek) 2023 g 9:30-10:30