Metodologia badań Klientów powinna być dobrana do potrzeb
Badania Klientów do podstawa dobrego zarządzania doświadczeniem Klienta.
Jak można zarządzać czymś czego się nie zna i nie mierzy? – jak mawiał klasyk. Niemożliwe!
Jednak jak pośród tak wielu narzędzi i metod dobrać taką, która będzie służyć rozwojowi biznesu, będzie mieć wartość dla Klienta a nie być jedynie kolejnym zbiorem, może atrakcyjnie pokazanej, w pięknych slajdach czy wykresach ale mało użytecznej dla biznesu wiedzy?
Dobrze jest wesprzeć się głosem praktyków, którzy na co dzień pracowali z wynikami badań, w służbie poprawy Customer Experience!
Zapraszamy na webinar Anny Mikołajczyk i Iwony Matuszewskiej
Zakres webinaru Dobierz metodologię badań Klientów do potrzeb, czyli jak wybrać badania sprzyjające rozwojowi biznesu?:
- Gdzie jest dzisiaj firma z badaniami?
- Co zrobić zanim zaczniesz badać?
- Jakie dobrać wskaźniki (NPS, CSAT, CES)?
- Wady i zalety wskaźników.
- Same badania nie wystarczą.
- Co musisz zrobić aby wdrożyć proces badań?