Dobierz metodologię badań Klientów do potrzeb, czyli jak wybrać badania sprzyjające rozwojowi biznesu?

zarządzanie doświadczeniem klienta
badania lojalności
badanie CX

Metodologia badań Klientów powinna być dobrana do potrzeb ​​Badania Klientów do podstawa dobrego zarządzania doświadczeniem Klienta. Jak można zarządzać czymś czego się nie zna i nie mierzy? – jak mawiał

Iwona Matuszewska Iwona Matuszewska
Dobierz-metodologie-badan-Klientow-do-potrzeb-czyli-jak-wybrac-badania-sprzyjajace-rozwojowi-biznes-webinar-ProOptima

Metodologia badań Klientów powinna być dobrana do potrzeb

​​Badania Klientów do podstawa dobrego zarządzania doświadczeniem Klienta.

Jak można zarządzać czymś czego się nie zna i nie mierzy? – jak mawiał klasyk. Niemożliwe!

Jednak jak pośród tak wielu narzędzi i metod dobrać taką, która będzie służyć rozwojowi biznesu, będzie mieć wartość dla Klienta a nie być jedynie kolejnym zbiorem, może atrakcyjnie pokazanej, w pięknych slajdach czy wykresach ale mało użytecznej dla biznesu wiedzy?

Dobrze jest wesprzeć się głosem praktyków, którzy na co dzień pracowali z wynikami badań, w służbie poprawy Customer Experience!
Zapraszamy na webinar Anny Mikołajczyk i Iwony Matuszewskiej

Zakres webinaru Dobierz metodologię badań Klientów do potrzeb, czyli jak wybrać badania sprzyjające rozwojowi biznesu?:

  • Gdzie jest dzisiaj firma z badaniami?
  • Co zrobić zanim zaczniesz badać?
  • Jakie dobrać wskaźniki (NPS, CSAT, CES)?
  • Wady i zalety wskaźników.
  • Same badania nie wystarczą.
  • Co musisz zrobić aby wdrożyć proces badań?

Zobacz nagranie z webinaru Dobierz metodologię badań Klientów do potrzeb, czyli jak wybrać badania sprzyjające rozwojowi biznesu? na kanale YT ProOptima

Zbadaj doświadczenie swego klienta (CX)

Wybierz badanie CAST, jeśli do tej pory go nie robiliście