Badanie spójności obsługi GDY zachowania pracowników powodują rozczarowanie obietnicą marki

badanie spójności
badanie organizacji
kultura pro-kliencka

Gdy zachowania pracowników powodują rozczarowanie obietnicą marki Kiedy zachowania pracowników powodują rozczarowanie obietnicą marki i jak traci na tym Twój biznes? Dołącz do webinaru i dowiedz się: Skąd bierze się niespójność

ProOptima
Badanie spójności obsługi GDY zachowania pracowników powodują rozczarowanie obietnicą marki

Gdy zachowania pracowników powodują rozczarowanie obietnicą marki

Kiedy zachowania pracowników powodują rozczarowanie obietnicą marki i jak traci na tym Twój biznes?

Dołącz do webinaru i dowiedz się:

  • Skąd bierze się niespójność w organizacji?
  • Co staje na przeszkodzie w realizacji strategii proklienckiej?
  • Jak możemy Ci pomóc odkryć obszary, w których niespójność jest największa?
  • Na czym polega badanie spójności i komu jest dedykowane?

Prowadząca webinar: Lena Skałba-Filip

Webinar Badanie spójności obsługi GDY zachowania pracowników powodują rozczarowanie obietnicą marki możesz obejrzeć na kanale YT ProOptima

Sprawdź

Zbadaj spójnośc Twojej firmy

Optymalnie byłoby zainwestować w wiedze, umiejętności czy zasoby?