Zarządzanie doświadczeniem Klienta to bardzo gorący temat
Wszyscy chcą robić lepszy Customer Experience dla swoich klientów i konsumentów. Chcą tego menedżerowie działów obsługi Klienta, sprzedaży, marketingu. Ba nawet Zarządy firm chcą by ich firma „realizowała strategię klientocentryczności”. Customer Experience rządzi. To super wiadomość, bo po latach naszej ewangelizacji, że temat jest ważny operacyjnie, strategicznie, biznesowo nareszcie tak jest traktowany.
Niezależnie więc to tego czy pracujesz w finansach, telekomach czy w bardziej tradycyjnych biznesach, Wasi klienci mają swoje oczekiwania a wręcz wymagania co do tego jak powinni być traktowani przez całą ścieżkę podróży z marką. A Wy jako firma chcecie i potrzebujecie Customer Experience Management.
Jak zatem wdrażać projekty klasy CEM? Jak rozpocząć zarządzanie doświadczeniem Klienta, by nie popełnić najgorszych błędów, tych, którzy byli pionierami?
Uczyć się od nich ale przez obserwacje a nie na własnych błędach.
Zapraszamy na webinar, w którym z Tomkiem Paprockim opowiemy o największych błędach ludzkich i systemowych przy projektach klasy CEM.
Podczas webinaru opowiedzieliśmy o:
- Błędach we wdrażaniu CEM czyli tym, że bez silnego lidera nie ma sukcesu w CEM.
- Błędach w zarządzaniu CEM wpierw projektem a potem firmą
oraz o błędach w mierzeniu CX i KPI wewnętrznych. - A na koniec o tym czym się kierować by tych wszystkich błędów uniknąć, czyli 10 przykazań we wdrażaniu CEMu
Kiedy się odbył? 30 listopada 2021 o godzinie 9:30