NAZWA.pl. Cykl szkoleń obsługowych i menedżerskich w spółkach po fuzji

Nazwa.pl to nr 1 w Polsce w zakresie rejestracji domen i świadczenia usług hostingowych. Firma jest także liderem we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które ułatwiają

NAZWA.pl. Cykl szkoleń obsługowych i menedżerskich w spółkach po fuzji

Nazwa.pl to nr 1 w Polsce w zakresie rejestracji domen i świadczenia usług hostingowych. Firma jest także liderem we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które ułatwiają przedsiębiorcom rozwijanie profesjonalnego biznesu w Internecie.
Lider domen w Polsce w związku z dynamicznym rozwojem zdecydował się na szeroko zakrojone działania służące rozwojowi kompetencji obsługowych, w tym sprzedażowych, w dwóch swych lokalizacjach na południu Polski.

Co zrealizowaliśmy dla spółek Nazwa.pl?

4 miesięczny projekt szkoleniowy doskonalący równolegle kompetencje obsługowe i menedżerskie objął:

  • Audyt kompetencji obsługowych (pretest).
  • IPS – identyfikację potrzeb szkoleniowych.
  • Cykl szkoleń realizowanych równolegle w dwóch lokalizacjach w Polsce (Kraków i Krosno). Przeszkolono prawie 200 osób.
  • Posttest – mierzący rezultaty projektu.

Rezultaty szkoleń i wsparcia dla menedżerów Nazwa.pl

Firma podniosła poziom kompetencji obsługowych swoich pracowników. Spadła liczba negatywnych informacji od klientów, podniósł się poziom zaangażowania i satysfakcji wśród pracowników będących na pierwszej linii kontaktu z klientami. Menedżerowie placówek otrzymali wsparcie (szkoleniowe) i wytyczne do dalszej samodzielnej pracy z pracownikami pierwszej linii kontaktu z klientami.

Jakie były opinie po szkoleniach dla zespołu Nazwa.pl?

Polecam szkolenie ze względu na przekazane treści, bogactwo materiałów szkoleniowych i angażującą formę szkolenia

Bardzo dobry przekaz informacji, można było zdobyć wiele cennych zagadnień przydatnych w pracy

Doskonałe szkolenie nastawione także na wskazówki jak sprzedawać!

Wysoki standard szkolenia i sposób prowadzenia sprzyjający podnoszeniu własnych kompetencji.

Świetna atmosfera. bardzo dobrze przekazana wiedza. różnorodność ćwiczeń i zadań. Polecam!

Szkolenie angażowało każdego z uczestników

Usprawnia proces obsługi klienta i pomaga wdrożyć nowe elementy do pracy