Rozwój kompetencji
W projekt zaangażowana także kadrę menedżerską, której dostarczono narzędzia umożliwiające monitorowanie i wspieranie zmiany w zachowaniach wśród uczestników
więcejProOptima zrealizowała z sukcesem proces rozwojowy na przestrzeni ostatnich dwóch lat od listopada 2014 – grudnia 2015. Wyróżnikami metod pracy ProOptima jest koncentracja na wprowadzaniu zmiany w zachowaniach uczestników projektu. Takiemu celowi był podporządkowany proces: diagnozy potrzeb rozwojowych kilku grup uczestników, realizacja cykli szkoleń warsztatowych i szkoleń indywidualnych oraz praca wdrożeniowa wśród uczestników. W projekt zaangażowana także kadrę menedżerską, której dostarczono narzędzia umożliwiające monitorowanie i wspieranie zmiany w zachowaniach wśród uczestników. (…)
Według uczestników szkolenia: „Pokazują nowy sposób patrzenia na wystąpienia publiczne – wyjście od potrzeb słuchaczy, a także nowy sposób patrzenia na prezentacje – jako narzędzie wywierania wpływu.” (…) „To praktyczne szkolenie, 100% szkolenia można zastosować w pracy” (…) „Proponowane rozwiązania prowadzą praktycznie do zmiany”.
Branża IT to ciągła zmiana. Działając w tej materii od lat, wiemy, że sukces tkwi w nieustannym pogłębianiu wiedzy i zdobywaniu nowych umiejętności. Jako partnera w tym procesie rekomendujemy ProOptima Sp. z o.o.
Rekomendujemy firmę ProOptima Sp. z o.o. jako doświadczonego partnera w rozwoju kompetencji osób kontaktujących się z Klientami
więcejTrener prowadzący zajęcia zaprezentował szeroką wiedzę oraz doświadczenie w zagadnieniach dotyczących nowoczesnej i profesjonalnej obsługi klienta. Uczestnicy w ankietach poszkoleniowych pozytywnie ocenili zarówno przygotowanie merytoryczne Trenera jak i materiały uzyskane podczas szkolenia. (…)
Z przyjemnością rekomendujemy firmę ProOptima Sp. z o.o. jako doświadczonego partnera w rozwoju kompetencji osób kontaktujących się z Klientami.
Rekomendujemy firmę ProOptima Sp. z o.o. jako doświadczonego partnera w rozwoju kompetencji osób kontaktujących się z Klientami, w tym klientami wewnętrznymi
więcej(…) podczas praktycznych ćwiczeń uczestnicy poznali metody perswazji, negocjacji oraz neurolingwistycznego programowania. Nauczyli się postępowania w sytuacjach niekomfortowych roszczeń, a przez aktywny dialog i jasne zaznaczanie granic, szukali rozwiązania i kompromisu. Poznając techniki aktywnego słuchania nabrali wprawy w eliminowaniu złych emocji podczas rozmów z przedstawicielami i klientami. (…) Z przyjemnością rekomendujemy firmę ProOptima Sp. z o.o. jako doświadczonego partnera w rozwoju kompetencji osób kontaktujących się z Klientami, w tym klientami wewnętrznymi.”
Udział w zajęciach pozwolił im spojrzeć na wyzwania z innej perspektywy, nabyć motywację do polepszania współpracy
więcejWartość merytoryczna oraz organizacja tych warsztatów zostały bardzo wysoko ocenione przez uczestników spotkania. Udział w zajęciach pozwolił im spojrzeć na wyzwania z innej perspektywy, nabyć motywację do polepszania współpracy wskroś organizacji oraz stosować różne techniki kreatywne w codziennej pracy. Warsztaty przygotowane przez Panią Kingę Bujalską przeprowadzone zostały profesjonalnie z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi, dzięki którym nasi pracownicy pogłębili swoją wiedzę w zakresie rozwiązywania problemów. Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z Trenerem, a także firmą ProOptima.
Dyrektor Departamentu Polityki HR – Joanna Sosnowska
Tomasz Kras z ProOptima – sprzedaje myślenie, zmianę, konsekwencję i samoświadomość – to bezcenne.
więcejPan Tomasz nie jest sprzedawcą szkoleń i trenerem…
Sprzedaje myślenie, zmianę, konsekwencję i samoświadomość – to bezcenne.
Uczestnikami warsztatów była grupa naszych kierowników produkcji, którzy podjęli się swojej roli stosunkowo niedawno. Na co dzień zarządzają oni zespołami liczącymi od kilku do kilkudziesięciu osób. (…) W pracy z uczestnikami Pan Tomek Kras był niezwykle uważny i skoncentrowany na potrzebach poszczególnych uczestników. Poprzez zadawane pytania „zmuszał” do konfrontowania się z własnym wyobrażeniem siebie jako lidera, pomagał budować świadomość kompetencji jak i braku kompetencji. Poprzez selektywne ćwiczenia i zdania umożliwiał mierzenie się z własnymi ograniczeniami, eksperymentowanie i ćwiczenie zachowań komunikacyjnych krytycznych dla bycia skutecznym liderem. Zaangażowanie, troska i rzetelność trenera pozwalały grupie bardziej swobodnie angażować się w zaplanowane aktywności warsztatu, w tym również te wymagające sporej odwagi w obszarze pracy uczestników ze swoimi emocjami. Trener potrafił zbudować bardzo indywidualne podejście do każdego z uczestników warsztatu.
Składając podziękowania za dotychczasową współpracę oraz w nadziei na kolejne wspólne projekty pragniemy polecić firmę ProOptima
więcejWarsztat został bardzo dobrze przyjęty przez uczestników, którzy podkreślali rzetelność, zaangażowanie, profesjonalizm i elastyczność prowadzącej. W trakcie realizowanych przez Panią Renatę Wasylów zadań na uwagę zasługiwały jej umiejętności szkoleniowe i kompetencje merytoryczne, a w szczególności wiedza z zakresu marketingu, brandingu. (…) Składając podziękowania za dotychczasową współpracę oraz w nadziei na kolejne wspólne projekty pragniemy polecić firmę ProOptima jako profesjonalnego, rzetelnego i godnego zaufania partnera.
Business Development Manager – Daniel Mrozik Hager Group
Rekomendujemy ProOptima, jako profesjonalnego i solidnego partnera w realizacji programów szkoleniowych dla kadry menedżerskiej
więcejPragniemy zarekomendować ProOptima, jako profesjonalnego i solidnego partnera w realizacji programów szkoleniowych dla kadry menedżerskiej, szczególnie w zakresie przygotowania do wystąpień publicznych, prezentowania dla różnego audytorium.
HR Planning & Development Team Coordinator – Dominika Majchrowicz
Uczestnicy szkolenia oceniali warsztaty bardzo wysoko i aktualnie stosują z sukcesem nowo poznane narzędzia
więcej(…) przeprowadziła dla nas szkolenie z kategorii Train the Trainer. Szkolenie obejmowało praktyczne warsztaty związane z prowadzeniem szkoleń, pracą z grupą oraz wystąpieniami publicznymi. (…) Uczestnicy szkolenia oceniali warsztaty bardzo wysoko i aktualnie stosują z sukcesem nowo poznane narzędzia w swojej codziennej pracy.
Z pełnym przekonaniem będę polecała je osobom chcącym rozwijać swoje kompetencje zawodowe i interpersonalne
więcejDziękuję firmie szkoleniowej ProOptima za możliwość uczestniczenia w dwóch organizowanych przez nią szkoleniach: „Ekspert rekrutacji” oraz „Menedżer Coachem”. Z pełnym przekonaniem będę polecała je osobom chcącym rozwijać swoje kompetencje zawodowe i interpersonalne. Nauka przez doświadczenie, wsparta starannie wyselekcjonowaną i odpowiednio przekazaną teorią sprawiła, że z każdego spotkania wyniosłam dużo przydatnej i cennej wiedzy oraz umiejętności, które chętnie i – mam nadzieje – efektywnie wykorzystuje na co dzień, w swojej pracy zawodowej. Godne pochwały są predyspozycje oraz umiejętności trenerów, których cechuje nie tylko profesjonalizm, ale przede wszystkim pasja (…).
Szkolenie zmieniło mój pogląd na to, co jest najważniejsze podczas wystąpień publicznych. (…) W efekcie rozwijam swój potencjał mówcy i szefa
więcejSzkolenie pozwoliło mi pozyskać zupełnie nową wiedzę na temat czynników krytycznych skutecznej prezentacji – zmieniło mój pogląd na to, co jest najważniejsze podczas wystąpień publicznych. (…) W efekcie rozwijam swój potencjał mówcy i szefa – budując własny styl prezentowania, a nie naśladując innych.
Kierownik – Damian Jedliński – Dział Sprzedaży i Leasingu
Powierzając szkolenie firmie ProOptima można liczyć na fachowe podejście i chęć dostosowania się do potrzeby Klienta.
Dyrektor – Katarzyna Rudzka-Kowalska oraz Samodzielny Specjalista – Dorota Binasiak Departament Zasobów Ludzkich
Program szkolenia został dopasowany do potrzeb naszej firmy, trener w trakcie szkolenia wielokrotnie odnosił się do naszej branży i realiów, co świadczy o indywidualnym podejściu do klienta i dużym zaangażowaniu.
więcejFirma ProOptima zorganizowała w oddziale naszej firmy w Krakowie szkolenie „Mistrzowska prezentacja”, poświęcone kształtowaniu i doskonaleniu technik prezentacyjnych. (…) Sposób prowadzenia szkolenia, przekazania wiedzy oraz kontakt trenera z grupą cechował pełen profesjonalizm i wysoki poziom merytoryczny. Trener w świetny sposób zbilansował część teoretyczną z formą warsztatów i zachęcił uczestników do aktywnego w nich udziału, co miało pozytywny wpływ na dynamikę i poziom zaangażowania.
Program szkolenia został dopasowany do potrzeb naszej firmy, trener w trakcie szkolenia wielokrotnie odnosił się do naszej branży i realiów, co świadczy o indywidualnym podejściu do klienta i dużym zaangażowaniu.
Polecamy ProOptimę, trenera Tomasza Kras i proces rozwojowy jako szczególnie udaną formę usługi edukacyjnej
więcejProOptima zrealizowała z sukcesem proces rozwojowy na przestrzeni kilkunastu tygodni od maja do października 2015. Jego integralną część stanowiło szkolenie o charakterze warsztatowym, ale wyróżnikami były zaangażowanie przełożonych uczestników, diagnoza, a potem odpowiedź na potrzeby szkoleniowe każdego z uczestników i przede wszystkim monitorowanie przez trenera przebiegu wdrożenia zmian precyzyjnie zaplanowanych na szkoleniu, następnie weryfikacja skali zmiany poprzez follow up. Z tego względu polecamy ProOptimę, trenera Tomasza Kras i proces rozwojowy jako szczególnie udaną formę usługi edukacyjnej.
Uczestnicy chętnie polecają szkolenie negocjacyjne z ProOptima. Wskaźnik poleceń wśród uczestników wynosi 9,1 (w 10-stopnowej skali). (…) Efektem bezpośrednim szkolenia było znaczące zwiększenie świadomości nie dość docenianych aspektów: przygotowania się do negocjacji (definiowania celów maksymalnych i minimalnych, analizy interesów własnych i partnera), oddziaływania ciszą i pytaniami na partnera w fazie zbierania informacji, odwołania się do wspólnych celów (interesów) w fazie negocjowania rozwiązania czy podsumowania ustaleń. Uczestnicy podnieśli także znacząco świadomość własnego stylu negocjowania, a także sposobu komunikowania się w warstwie werbalnej i niewerbalnej oraz wpływu danego sposobu komunikacji na przebieg i rezultat spotkań negocjacyjnych.
Dyrektor Personalny sieci ASTOR – Agnieszka Politańska
Nabyta wiedza i rozwijane umiejętności komunikacyjne mają swoje pozytywne przełożenie na wyniki pracy uczestników szkolenia oraz wzrost satysfakcji Klienta
więcejSzkolenia miały charakter warsztatowy, z dużą ilością ćwiczeń i symulacji rozmów z Klientami. Ich zakres został dopasowany do naszej specyfiki i wyzwań, z jakimi mierzą się pracownicy GEA Technika Cieplna w swojej codziennej pracy.
ProOptima wykazała się profesjonalizmem podczas realizacji cyklu szkoleń. Trener prowadzący zajęcia zaprezentował szeroką wiedzę oraz doświadczenie w zagadnieniach dotyczących zarządzania projektami. (…)
Nabyta wiedza i rozwijane umiejętności komunikacyjne mają swoje pozytywne przełożenie na wyniki pracy uczestników szkolenia oraz wzrost satysfakcji Klienta.
Zaangażowanie, troska i rzetelność trenera pozwalały grupie bardziej swobodnie angażować się w zaplanowane aktywności warsztatu
więcejPan Tomasz Kalawa, trener i coach w firmie doradczo-szkoleniowej ProOptima, prowadził dla naszej firmy dwudniowy warsztat asertywności. (…) W pracy z uczestnikami Pan Tomek był zdecydowany i odważny, co pozwalało im sprawnie konfrontować „swoje stare nawyki” z obszarami asertywności, które chcieli w sobie rozwinąć. Zaangażowanie, troska i rzetelność trenera pozwalały grupie bardziej swobodnie angażować się w zaplanowane aktywności warsztatu, w tym również te wymagające sporej odwagi w obszarze pracy uczestników ze swoimi emocjami.
ProOptima Sp. z o.o. wykazała się wysokim stopniem profesjonalizmu w merytorycznym przygotowaniu szkolenia dla naszej firmy. W tym celu trener zrealizował pogłębioną diagnozę potrzeb szkoleniowych
więcejProOptima Sp. z o.o. wykazała się wysokim stopniem profesjonalizmu w merytorycznym przygotowaniu szkolenia dla naszej firmy. W tym celu trener zrealizował pogłębioną diagnozę potrzeb szkoleniowych (audyt obsługi Klienta w naszej siedzibie), poznał specyfikę funkcjonowania naszego modelu sprzedaży i obsługi. Przygotowanie to i wieloletnie doświadczenie umożliwiło przygotowanie i przeprowadzenie profesjonalnego szkolenia „szytego na miarę”. (…)
Trener prowadzący zajęcia zaprezentował szeroką wiedzę oraz doświadczenie w zagadnieniach dotyczących nowoczesnej profesjonalnej obsługi Klienta. (…) Nabyta wiedza i rozwijane umiejętności komunikacyjne mają swoje pozytywne przełożenie na wyniki pracy uczestników szkolenia oraz wzrost satysfakcji Klienta.
Osobiście przekonałem się że warto inwestować w rozwój i współpracę z ProOptima !
więcejBardzo profesjonalne podejście do tematu badań i szkoleń. Na początku podchodziłem z rezerwą, ale osobiście przekonałem się że warto inwestować w rozwój i współpracę z ProOptima !
Bardzo pozytywny odbiór szkolenia przez uczestników pozwala nam rekomendować firmę jako doświadczonego i profesjonalnego partnera biznesowego
więcejZgodnie z naszymi oczekiwaniami podczas zajęć zaprezentowano w praktyce metody i narzędzia służące rozwiązywaniu problemów, nawiązujące do specyfiki pracy uczestników warsztatów. (…) Zaprezentowana przez ProOptima Sp. z o.o. podczas współpracy postawa oraz bardzo pozytywny odbiór szkolenia przez uczestników pozwala nam rekomendować firmę jako doświadczonego i profesjonalnego partnera biznesowego.
HR Manager – Maria Antoniewska Metro Services
Polecam ProOptimę jako partnera do realizacji projektów zwiększających skuteczność działań sprzedażowych
więcejPolecam ProOptimę jako partnera do realizacji projektów zwiększających skuteczność działań sprzedażowych (telemarketing). ProOptima dba nie tylko o jakość szkoleń, ale także o proces wdrożenia – implementację zmian w zachowaniach uczestników szkoleń – tak, by finalnie doprowadzić do osiągania celów biznesowych.
Dyrektor Zarządzający – Kamila Mendel
Podejście do diagnozy potrzeb, konsultacji po szkoleniu i monitorowania efektów pozwalają rekomendować ProOptima jako firmę szkoleniową
więcejZarówno opinie uczestników, zaprezentowane podejście do diagnozy potrzeb, konsultacji po szkoleniu i monitorowania efektów szkolenia pozwalają rekomendować ProOptima Sp. z o.o. jako firmę szkoleniową realizującą profesjonalne i skuteczne szkolenia z zakresu umiejętności sprzedażowych, handlowych w szczególności w kanale telefonicznym.