Opinie o ProOptima
I am pleased to recommend Tomasz Kras as an exceptional expert in the field of Customer Experience and I would not hesitate to recommend his services to any organization seeking to improve their customer experience and build stronger customer relationships.
więcejI am pleased to recommend Tomasz Kras as an exceptional expert in the field of Customer Experience. I have had the pleasure to meet Tomasz on several CEX events and have been consistently impressed with his level of knowledge, professionalism, and dedication to providing outstanding CEM knowledge. His expertise in the field convinced me to cooperate with ProOptima on training project for CS team what delivered measurable results. Tomasz is a true thought leader in the industry, and I would not hesitate to recommend his services to any organization seeking to improve their customer experience and build stronger customer relationships.
Polecam kontakty i współpracę z firmą ProOptima w zakresie szkoleniowym, wdrożeniowym i konsultacyjnym. ProOptima to praktycy CX osadzeni w biznesowych realiach
więcejPolecam kontakty i współpracę z firmą ProOptima w zakresie szkoleniowym, wdrożeniowym i konsultacyjnym. ProOptima to praktycy CX osadzeni w biznesowych realiach, świetnie wyczuwający trendy współczesnego świata.
Z sukcesem zarazili nas filozofią kultury Customer Experience w organizacjach, pomogli przejść przez etapy projektowania zmiany i nadal wspierają nas merytoryczną wiedzą i swoim doświadczeniem. Dzięki nim nasz NPS rośnie z roku na rok a wraz z nim kwitnie zadowolenie klientów i satysfakcja pracowników. Dziękuję Tomkowi Krasowi i jego zespołowi za ich ciągłe ewangelizowanie. Ogromnie cenimy sobie spotkania i regularne webinaria utwierdzające nas w przekonaniu, że obrana przez nas CX-owa droga rozwoju jest zarówno skuteczna jak i fascynująca.
Rekomendujemy firmę ProOptima Sp. z o.o. jako doświadczonego partnera w rozwoju kompetencji osób kontaktujących się z Klientami, w tym klientami wewnętrznymi
więcej(…) podczas praktycznych ćwiczeń uczestnicy poznali metody perswazji, negocjacji oraz neurolingwistycznego programowania. Nauczyli się postępowania w sytuacjach niekomfortowych roszczeń, a przez aktywny dialog i jasne zaznaczanie granic, szukali rozwiązania i kompromisu. Poznając techniki aktywnego słuchania nabrali wprawy w eliminowaniu złych emocji podczas rozmów z przedstawicielami i klientami. (…) Z przyjemnością rekomendujemy firmę ProOptima Sp. z o.o. jako doświadczonego partnera w rozwoju kompetencji osób kontaktujących się z Klientami, w tym klientami wewnętrznymi.”
Mając już wcześniejsze dobre doświadczenia ze współpracy z firmą ProOptima zdecydowaliśmy się na wdrożenie dużego projektu merchandisingowego
więcejMając już wcześniejsze dobre doświadczenia ze współpracy z firmą ProOptima zdecydowaliśmy się na wdrożenie dużego projektu merchandisingowego dla naszej sieci sprzedaży. Dzięki dobrej komunikacji z prowadzącymi projekt, pogłębionej analizie potrzeb, ale też wielu często trudnym pytaniom ze strony Marcina (prowadzący projekt Marcin Fijoł) określiliśmy nasz punkt wyjścia, a dopiero potem ustaliliśmy plan wdrożenia. Metodologia pracy, pokłady cierpliwości, ale też ciągłe naprowadzanie na cel zaowocowały mierzalnymi efektami. Mamy wypracowany koncept, mamy materiał do pracy, wiemy co możemy zmienić, jak czytać zachowania klienta, jak dopasowywać nasze działania do potrzeb.
Warsztaty były dynamiczne, za nami burze mózgów i dyskusje i tysiące pytań w głowie, także takich „ale jak to?”. Marcin konsekwentnie przedzierał się z nami przez nasze mniejsze lub większe efekty WOW i finalnie mamy to – większe zrozumienie potrzeb, rozumienie siebie w biznesie, ale też wiedzę płynącą z rozmów z klientami zarówno wewnętrznymi, jak i tymi finalnymi w naszych salonach sprzedaży.
Tomek Kras z ProOptima to wielki profesjonalista i świetny człowiek. Wiele mu zawdzięczam i szczerze rekomenduje współpracę z nim.
więcejTomek Kras z ProOptima to wielki profesjonalista i świetny człowiek . Dzięki niemu zrobiłem duży progres w kilku obszarach (wystąpienia publiczne, negocjacje, obsługa klienta). Wiele mu zawdzięczam i szczerze rekomenduje współpracę z nim.
Tomasz wspierał nas także jako coach pracujący z zespołem menadżerów. Tomasz to profesjonalista, świetnie przygotowany do pracy z ludźmi.
więcejMiałem okazję pracować z Tomaszem i ProOptimą przy kilku projektach. Były to zarówno szkolenia dedykowane dla grup pracowników jak i programy przygotowane dla indywidualnych potrzeb. Współpracowaliśmy w tematyce związanej z prezentacją i negocjacjami. Tomasz wspierał nas także jako coach pracujący z zespołem menadżerów. Tomasz to profesjonalista, świetnie przygotowany do pracy z ludźmi. Każdy projekt zaczyna od szczegółowego poznania potrzeb. Było tak w przypadku programów dedykowanych dla pojedynczych osób ale i szkoleń dla większych grup pracowników. Cenię go za wiedzę i doświadczenie, otwartość na informację zwrotną ale także umiejętność dawania informacji zwrotnej.
Tomasz to specjalista godny polecenia do projektów związanych z budowaniem i zarządzaniem narzędziami Customer Experience
więcejProfesjonalne podejście do weryfikacji założeń projektu szkoleniowego, połączone z asertywnością w zakresie modyfikowania treści programowych stanowiło bardzo dobry prognostyk do dalszych prac przy szkoleniu. Pojawiająca się na dalszych etapach elastyczność oraz otwartość na głos klienta dodatkowo pomagały w realizacji projektu. Prowadzenie już właściwego szkolenia bez zbędnych fajerwerków, oparte na ogromnej wiedzy merytorycznej i połączone z szybkim wyciąganiem wniosków wynikających z dynamiki pracy grupy, przebiegało bez zarzutu. Efektywne zwieńczenie procesu oraz otwartość na pojawiające się adhoc potrzeby szkoleniowe tylko wzmocniło odbiór Tomasza, jako specjalisty godnego polecenia do projektów związanych z budowaniem i zarządzaniem narzędziami Customer Experience
Firma ProOptima przeprowadziła dwukrotnie badanie NPS w naszej firmie. Pełen profesjonalizm !!! Wspólnie stworzyliśmy System Obsługi Klienta – SOK. Przeprowadziliśmy sporo szkoleń i warsztatów, które zdecydowanie
więcejFirma ProOptima przeprowadziła dwukrotnie badanie NPS w naszej firmie. Pełen profesjonalizm !!!
Wspólnie stworzyliśmy System Obsługi Klienta – SOK.
Przeprowadziliśmy sporo szkoleń i warsztatów, które zdecydowanie podniosły kompetencje naszego zespołu.
Polecam serdecznie !!!
Współpraca z ProOptima przyniosła nam wiele korzyści. Pracowaliśmy wspólnie nad zmianą kultury organizacyjnej
więcejWspółpraca z ProOptima przyniosła nam wiele korzyści. Pracowaliśmy wspólnie nad zmianą kultury organizacyjnej – bez pomocy ProOptimy na pewno by się nie udało. Pracownicy firmy ProOptima wychodzą poza rolę konsultanta („ja tu tylko doradzam”) i stymulują osoby wdrażające zmiany. Gorąco polecam!!!
Wszelkie szkolenia realizowane z ProOptimą dały nam praktyczną wiedzę, którą wykorzystujemy na co dzień. Zdecydowanie polecam.
więcejWszelkie szkolenia realizowane z ProOptimą dały nam praktyczną wiedzę, którą wykorzystujemy na co dzień. Firma nie stosuje utartych metod szkoleniowych, podczas zajęć realizowane są zadania, w których zawsze brane są pod uwagę konkretne wyzwania biznesowe przed którymi stoi organizacja. Zdecydowanie polecam.
Tomasz Kras z ProOptima – sprzedaje myślenie, zmianę, konsekwencję i samoświadomość – to bezcenne.
więcejPan Tomasz nie jest sprzedawcą szkoleń i trenerem…
Sprzedaje myślenie, zmianę, konsekwencję i samoświadomość – to bezcenne.
Uczestnikami warsztatów była grupa naszych kierowników produkcji, którzy podjęli się swojej roli stosunkowo niedawno. Na co dzień zarządzają oni zespołami liczącymi od kilku do kilkudziesięciu osób. (…) W pracy z uczestnikami Pan Tomek Kras był niezwykle uważny i skoncentrowany na potrzebach poszczególnych uczestników. Poprzez zadawane pytania „zmuszał” do konfrontowania się z własnym wyobrażeniem siebie jako lidera, pomagał budować świadomość kompetencji jak i braku kompetencji. Poprzez selektywne ćwiczenia i zdania umożliwiał mierzenie się z własnymi ograniczeniami, eksperymentowanie i ćwiczenie zachowań komunikacyjnych krytycznych dla bycia skutecznym liderem. Zaangażowanie, troska i rzetelność trenera pozwalały grupie bardziej swobodnie angażować się w zaplanowane aktywności warsztatu, w tym również te wymagające sporej odwagi w obszarze pracy uczestników ze swoimi emocjami. Trener potrafił zbudować bardzo indywidualne podejście do każdego z uczestników warsztatu.
Każdorazowe wysokie oceny prowadzącego i zakresu merytorycznego szkoleń przyczyniły się do stałej współpracy. Polecam!
więcejSzkolenia prowadzone przez pana Tomasza zawsze wiązały się z dużym poziomem zadowolenia i wysokiej oceny wśród uczestników. Każdorazowe wysokie oceny prowadzącego i zakresu merytorycznego szkoleń przyczyniły się do stałej współpracy. Prezentacja, autoprezentacja, prowadzenie spotkań to obszary, które są domeną pana Tomasza. Polecam!
Tomasz jest (…) świetnym motywatorem, wspiera w likwidowaniu przeszkód, oferuje wsparcie w budowie wykonalnego planu zmian i pozwala zobaczyć efekty pracy.
więcejByłam uczestniczką szkolenia z prezentacji prowadzonego przez Tomasza. Przejście na szkoleniu z prezentowania do fascynowania ideą było możliwe dzięki indywidualnemu podejściu do każdego uczestnika w grupie. Tomasz stwarza środowisko do wydobywania potencjału prezentera oraz do testowania werbalnych oraz niewerbalnych sposobów wywierania wpływu. Umożliwia też identyfikację indywidualnych celów w obszarze wywierania wpływu. Tomasz jest również świetnym motywatorem, wspiera w likwidowaniu przeszkód, oferuje wsparcie w budowie wykonalnego planu zmian i pozwala zobaczyć efekty pracy.
Na szkoleniu z Tomaszem udoskonaliłam komunikację w prezentowaniu przed klientami, członkami zarządu i koleżankami oraz kolegami z branży IT i finansów.”
Życzę powodzenia kolejnym prezenterom, którzy będą czerpać inspiracje od Tomasza!
Składając podziękowania za dotychczasową współpracę oraz w nadziei na kolejne wspólne projekty pragniemy polecić firmę ProOptima
więcejWarsztat został bardzo dobrze przyjęty przez uczestników, którzy podkreślali rzetelność, zaangażowanie, profesjonalizm i elastyczność prowadzącej. W trakcie realizowanych przez Panią Renatę Wasylów zadań na uwagę zasługiwały jej umiejętności szkoleniowe i kompetencje merytoryczne, a w szczególności wiedza z zakresu marketingu, brandingu. (…) Składając podziękowania za dotychczasową współpracę oraz w nadziei na kolejne wspólne projekty pragniemy polecić firmę ProOptima jako profesjonalnego, rzetelnego i godnego zaufania partnera.
Business Development Manager – Daniel Mrozik Hager Group
Tomek i jego firma to ludzie, z którymi praca to nie tylko przyjemność, ale i wymierne rezultaty.
więcejTomek i jego firma to ludzie, z którymi praca to nie tylko przyjemność, ale i wymierne rezultaty.
Keep on doing ProOptima!
Polecam!
Poznałem Tomka jako prowadzącego szkolenie z zakresu Customer Experience i budowy Map Podróży Klientów. Tomek poprowadził świetne szkolenie, jedno z najlepszych w jakim uczestniczyłem. Przekazał
więcejPoznałem Tomka jako prowadzącego szkolenie z zakresu Customer Experience i budowy Map Podróży Klientów. Tomek poprowadził świetne szkolenie, jedno z najlepszych w jakim uczestniczyłem. Przekazał mi i mojemu zespołowi dużo praktycznej wiedzy jak podejść do tematu – zarówno merytorycznie, jak i w trudnych rozmowach z decydentami firmy. W trakcie całego szkolenia budował prokliencką atmosferę, co było szczególnie ważne w kontekście tematyki spotkań.
Już po pierwszym spotkaniu z Tomaszem wiedziałam, że ProOptima to jest właśnie ta firma, której szukamy do poprowadzenia warsztatów z mapowania podróży klienta. Tomasz bezbłędnie
więcejJuż po pierwszym spotkaniu z Tomaszem wiedziałam, że ProOptima to jest właśnie ta firma, której szukamy do poprowadzenia warsztatów z mapowania podróży klienta. Tomasz bezbłędnie zdiagnozował nasze potrzeby i zaproponował konkretne działania. W trakcie trwania projektu czuwał nad jego prawidłowym przebiegiem i zawsze służył cenną radą. Tomasz to ekspert w zakresie customer experience i customer management, dlatego polecam współpracę z Tomaszem, bo warto uczyć się od najlepszych.
Rozpoczęliśmy współpracę jeszcze przed pandemią w obszarze NPS oraz opisu procesów sprzedaży. ProOptima bardzo proaktywnie dzieli się wiedzą z nami.
więcejRozpoczęliśmy znajomość z ProOptima jeszcze przed pandemią w obszarze NPS oraz opisu procesów sprzedaży. ProOptima bardzo proaktywnie dzieli się wiedzą z nami, nawet jeśli nie realizujemy aktualnie wspólnych projektów, poprzez wiele zaproszeń do bezpłatnych webinarów. Uważam, że taka forma dzielenia się wiedzą z klientem, potencjalnym klientem w obszarze CX, CEM – jest naprawdę świetną zachętą, aby ich polecać i myśleć o przyszłych projektach!
Oferta ProOptimy dopasowana jest do potrzeb rynkowych i przedsiębiorstw oraz bardzo często wyprzedzająca trendy rynkowe. Kompetentni, pomocni.
więcejUczestniczyłam w szkoleniu z mapowania podroży klienta. Szkolenia na najwyższym poziomie. Oferta dopasowana do potrzeb rynkowych i przedsiębiorstw oraz bardzo często wyprzedzająca trendy rynkowe. Kompetentni, pomocni.
Każdemu menedżerowi polecam szkolenie “Menedżer Coachem” prowadzone przez krakowską firmę szkoleniową ProOptima
więcejKażdemu menedżerowi polecam szkolenie “Menedżer Coachem” prowadzone przez krakowską firmę szkoleniową ProOptima prowadzoną przez Tomasza Krasa. To już kolejne szkolenie ProOptimy, w którym uczestniczyłem. Uwielbiam, gdy trener potrafi tak pracować z grupą, aby każdy wyszedł ze szkolenia zainspirowany i zmotywowany do wprowadzania zmian. Po dwóch dniach miałem mnóstwo wskazówek do rozwoju zawodowego i osobistego. A zmiany i owoce szkolenia u siebie i w zespole mam przyjemność już obserwować.
Kornel Dulęba – Dyrektor Semahead Interia.pl
Zdecydowanie polecam wszystkim, którzy chcą tworzyć silne marki, ambitne strategie!
więcejCharyzmatyczni prowadzący i ciekawe treści szkolenia Buduj Customer Journey Map.
Zdecydowanie polecam wszystkim, którzy chcą tworzyć silne marki, ambitne strategie. Otwierają oczy na aspekty biznesowe, z których nie zdawałem sobie sprawy.
To wszystko przy bardzo miłej, wręcz rodzinnej atmosferze!
Bardzo dużo praktycznych informacji. Polecam gorąco!
więcejPo ostatnim szkoleniu CEM MASTER Fundamenty, udaje mi się przejść do projektowego modelu pracy w organizacji. Bardzo dużo praktycznych informacji. Polecam gorąco!
Polecam współpracę z firmą ProOptima. Polecam skontaktować się z trenerami ProOptimy
więcejPolecam współpracę z firmą ProOptima.
Ogrom wiedzy, jeszcze więcej doświadczenia i praktyk, którymi prowadzący dzielą się bardzo chętnie. Każdemu, kto zajmuje się obsługą klienta albo zamierza się za to zabierać polecam skontaktować się z trenerami ProOptimy, porozmawiać, wysłuchać i działać.
Jeśli spotkania mógłby odbywać się przez 52 tygodnie w roku to jestem chętny! ;)”
Polecamy ProOptimę, trenera Tomasza Kras i proces rozwojowy jako szczególnie udaną formę usługi edukacyjnej
więcejProOptima zrealizowała z sukcesem proces rozwojowy na przestrzeni kilkunastu tygodni od maja do października 2015. Jego integralną część stanowiło szkolenie o charakterze warsztatowym, ale wyróżnikami były zaangażowanie przełożonych uczestników, diagnoza, a potem odpowiedź na potrzeby szkoleniowe każdego z uczestników i przede wszystkim monitorowanie przez trenera przebiegu wdrożenia zmian precyzyjnie zaplanowanych na szkoleniu, następnie weryfikacja skali zmiany poprzez follow up. Z tego względu polecamy ProOptimę, trenera Tomasza Kras i proces rozwojowy jako szczególnie udaną formę usługi edukacyjnej.
Uczestnicy chętnie polecają szkolenie negocjacyjne z ProOptima. Wskaźnik poleceń wśród uczestników wynosi 9,1 (w 10-stopnowej skali). (…) Efektem bezpośrednim szkolenia było znaczące zwiększenie świadomości nie dość docenianych aspektów: przygotowania się do negocjacji (definiowania celów maksymalnych i minimalnych, analizy interesów własnych i partnera), oddziaływania ciszą i pytaniami na partnera w fazie zbierania informacji, odwołania się do wspólnych celów (interesów) w fazie negocjowania rozwiązania czy podsumowania ustaleń. Uczestnicy podnieśli także znacząco świadomość własnego stylu negocjowania, a także sposobu komunikowania się w warstwie werbalnej i niewerbalnej oraz wpływu danego sposobu komunikacji na przebieg i rezultat spotkań negocjacyjnych.
Dyrektor Personalny sieci ASTOR – Agnieszka Politańska
Idealna kombinacja teorii i praktyki i …nieustające wsłuchiwanie się w głos klienta, którym w tym przypadku byliśmy my, uczestnicy kursu.
więcejUkończyłam kurs CEM Fundamenty i jestem pod wrażeniem profesjonalizmu z jakim zostało ono opracowane. Idealna kombinacja teorii i praktyki i …nieustające wsłuchiwanie się w głos klienta, którym w tym przypadku byliśmy my, uczestnicy kursu. Chyba lepiej nie można potwierdzić, ze kurs zrobiony był przez osoby, które znają się na swojej robocie. A teraz sporo pracy przede mną, by tą wiedzę przetrawić i spróbować przekuć na swoją własną rzeczywistość !
ProOptima to (…) profesjonalny, solidny i godny zaufania partner w zakresie organizowania profesjonalnych projektów szkoleniowych
więcejWszystkich zainteresowanych informuję i gorąco polecam szkolenie MISTRZOWSKA PREZENTACJA – Jak prowadzić prezentację, by oczarować odbiorców? (….). Szkolenie, które można powiedzieć zostało „uszyte na miarę”, zostało przygotowane w sposób profesjonalny, biorąc pod uwagę nie tylko aspekt merytorycznej wiedzy wykładowcy, ale także aspekt organizacyjny. (…)
Śmiało mogę więc zarekomendować firmę ProOptima Sp. z o.o. wszystkim zainteresowanym i stwierdzić, że jest to profesjonalny, solidny i godny zaufania partner w zakresie organizowania profesjonalnych projektów szkoleniowych.
ProOptima uczy grupy tak by jej uczestnicy mogli pracować dalej z organizacją.
więcej„Interaktywność, angażowanie uczestników, dobre wyważenie między moderacją a przestrzenią do dyskusji przy pilnowaniu celów spotkania. Uczenie grupy tak by jej uczestnicy mogli pracować dalej z organizacją. Sprawne przygotowanie szkolenia, brak przestojów i obfite materiały.”
Osobiście przekonałem się że warto inwestować w rozwój i współpracę z ProOptima !
więcejBardzo profesjonalne podejście do tematu badań i szkoleń. Na początku podchodziłem z rezerwą, ale osobiście przekonałem się że warto inwestować w rozwój i współpracę z ProOptima !
Bardzo pozytywny odbiór szkolenia przez uczestników pozwala nam rekomendować firmę jako doświadczonego i profesjonalnego partnera biznesowego
więcejZgodnie z naszymi oczekiwaniami podczas zajęć zaprezentowano w praktyce metody i narzędzia służące rozwiązywaniu problemów, nawiązujące do specyfiki pracy uczestników warsztatów. (…) Zaprezentowana przez ProOptima Sp. z o.o. podczas współpracy postawa oraz bardzo pozytywny odbiór szkolenia przez uczestników pozwala nam rekomendować firmę jako doświadczonego i profesjonalnego partnera biznesowego.
HR Manager – Maria Antoniewska Metro Services
Podejście do diagnozy potrzeb, konsultacji po szkoleniu i monitorowania efektów pozwalają rekomendować ProOptima jako firmę szkoleniową
więcejZarówno opinie uczestników, zaprezentowane podejście do diagnozy potrzeb, konsultacji po szkoleniu i monitorowania efektów szkolenia pozwalają rekomendować ProOptima Sp. z o.o. jako firmę szkoleniową realizującą profesjonalne i skuteczne szkolenia z zakresu umiejętności sprzedażowych, handlowych w szczególności w kanale telefonicznym.