Jak i kiedy wdrażać Standardy Obsługi Klienta?

relacje z klientami
Standard obsługi klienta
obsługa klienta

Standardy obsługi Klienta ułatwiają życie klientom Standardy obsługi Klienta ułatwiają życie klientom ale także pracownikom. Dają pewność tego czego można się spodziewać obu stronom: klientom i pracownikom.

Iwona Matuszewska Iwona Matuszewska
Jak-i-kiedy-wdrazac-Standardy-Obslugi-Klienta-webinar-ProOptima

Standardy obsługi Klienta ułatwiają życie klientom

Standardy obsługi Klienta ułatwiają życie klientom ale także pracownikom.

Dają pewność tego czego można się spodziewać obu stronom: klientom i pracownikom.
Bez Standardów nie mogą się obejść współczesne firmy i instytucje.
Mogą pomóc sprawnie wdrażać pracowników, realizować cele biznesowe ale standardy mogą być nieużyteczne, źle wdrożone i nie wnosić nic wartościowego.

Menedżerowie firm borykają się z tym jak sensownie definiować, projektować a potem wdrażać Standardy Obsługi Klienta

Jak wykorzystać szansę jaką dają a unikać zagrożeń i wad, źle zaprojektowanych Standardów? Kiedy je wdrażać a kiedy lepiej się powstrzymać? Jeśli już wdrażać to jak to robić mądrze? Krok po kroku?

Zapraszamy na webinar, gdzie okiem i sercem eksperta przefiltrowane sposoby, narzędzia i praktyki będą mogły właśnie Ciebie zainspirować do wdrażania lub rewitalizacji Standardów Obsługi w Twojej firmie.

Zapraszamy na bezpłatny webinar, prowadzony przez Iwonę Matuszewską, podczas którego Iwona poruszy tematy:

  • Po co firmie standardy obsługi klientów i jak je stworzyć.
  • Budowanie relacji. Czyli czy można odesłać klienta do konkurencji?
  • Jak badać jakość obsługi. Słuchanie głosu klienta.

Brzmi interesująco?
Webinar odbył się 27.11.2020 g 11:00

Obejrzyj nagranie z webinaru Jak i kiedy wdrażać Standardy Obsługi Klienta? na kanale YT ProOptima

Zrewitalizuj Wasz standard

Skorzystaj z doświadczeń ProOptima i wdróżcie nowoczesny standard obsługi