Standardy obsługi Klienta ułatwiają życie klientom
Standardy obsługi Klienta ułatwiają życie klientom ale także pracownikom.
Dają pewność tego czego można się spodziewać obu stronom: klientom i pracownikom.
Bez Standardów nie mogą się obejść współczesne firmy i instytucje.
Mogą pomóc sprawnie wdrażać pracowników, realizować cele biznesowe ale standardy mogą być nieużyteczne, źle wdrożone i nie wnosić nic wartościowego.
Menedżerowie firm borykają się z tym jak sensownie definiować, projektować a potem wdrażać Standardy Obsługi Klienta
Jak wykorzystać szansę jaką dają a unikać zagrożeń i wad, źle zaprojektowanych Standardów? Kiedy je wdrażać a kiedy lepiej się powstrzymać? Jeśli już wdrażać to jak to robić mądrze? Krok po kroku?
Zapraszamy na webinar, gdzie okiem i sercem eksperta przefiltrowane sposoby, narzędzia i praktyki będą mogły właśnie Ciebie zainspirować do wdrażania lub rewitalizacji Standardów Obsługi w Twojej firmie.
Zapraszamy na bezpłatny webinar, prowadzony przez Iwonę Matuszewską, podczas którego Iwona poruszy tematy:
- Po co firmie standardy obsługi klientów i jak je stworzyć.
- Budowanie relacji. Czyli czy można odesłać klienta do konkurencji?
- Jak badać jakość obsługi. Słuchanie głosu klienta.
Brzmi interesująco?
Webinar odbył się 27.11.2020 g 11:00