Zwiększ efektywność firmy przez rozwój kompetencji

Bruk-Bet korzysta z usług ProOptima
FROSTA
MPL Balice
PKN Orlen
NEST BANK
800px UTA Logo Origin
KUKE logo
Zf logo
WIZZ Air Hungary LTD
Vesuvius logo
1200px Uniqa Insurance Group logo.svg
Ulma logo
TVN S.A. logo
Tchibo logo
Siniat
Segafredo zanetti logo
Pzu logo
Provident
Pracuj. pl
PKL 1
TAURON Polska Energia S.A. logo 1
Pge
Perkimelmer
NEUCA mapuje z ProOptima.Zapewniają lepszą przyszłość wszystkim niezależnym aptekom w Polsce
łysoń korzysta z usług ProOptima
Grupa luxmed
Krosno nowe logo
Kiloutou logo
KARCHER
Imperial tobacco

Dlaczego z nami?

Naszą domeną jest kształtowanie postaw pro-klienckich i doskonalenie umiejętności decydujących o wyróżniającej jakości obsługi Klienta, dzięki której firma buduje trwalszą, unikalną wobec rynkowych rywali i trudną do skopiowania przewagę.

Pracujemy z właścicielami biznesów, zarządami, menedżerami oraz zespołami by zmieniać sposób działania firmy tak by skuteczniej realizowała swoją misję i wizję.

Wzmacniamy świadome przywództwo

Współczesny lider nie tylko jest kompetentny ale manifestuje odpowiedzialność za biznes, swoich ludzi, siebie i otoczenie

Przywództwo w zmianie

Pomagamy przejść proces transformacji

Jeśli zmianie towarzyszy jej partner łatwiej ją zaplanować i wdrożyć

Rewitalizacja standardów obsługi Klienta

Rozwijamy kompetencje Twojego zespolu

Szkolenia i procesy rozwojowe tworzą przestrzeń do doskonalenia kompetencji

Leadership – Jak być liderem?
20190722 130906
Home about sm

Co mówią o nas Klienci

więcej

Firma ProOptima przeprowadziła dwukrotnie badanie NPS w naszej firmie. Pełen profesjonalizm !!! Wspólnie stworzyliśmy System Obsługi Klienta – SOK. Przeprowadziliśmy sporo szkoleń i warsztatów, które zdecydowanie

więcej

Firma ProOptima przeprowadziła dwukrotnie badanie NPS w naszej firmie. Pełen profesjonalizm !!!

Wspólnie stworzyliśmy System Obsługi Klienta – SOK.

Przeprowadziliśmy sporo szkoleń i warsztatów, które zdecydowanie podniosły kompetencje naszego zespołu.

Polecam serdecznie !!!

Tomasz-Lyson-z-LYSON-poleca-ProOptima

LYSON

Tomasz Łysoń Prezes Zarządu w Łysoń

Tomasz-Lyson-z-LYSON-poleca-ProOptima

LYSON

Tomasz Łysoń Prezes Zarządu w Łysoń

Tomasz Kras z ProOptima – sprzedaje myślenie, zmianę, konsekwencję i samoświadomość – to bezcenne.

więcej

Pan Tomasz nie jest sprzedawcą szkoleń i trenerem…

Sprzedaje myślenie, zmianę, konsekwencję i samoświadomość – to bezcenne.

Uczestnikami warsztatów była grupa naszych kierowników produkcji, którzy podjęli się swojej roli stosunkowo niedawno. Na co dzień zarządzają oni zespołami liczącymi od kilku do kilkudziesięciu osób.  (…) W pracy z uczestnikami Pan Tomek Kras był niezwykle uważny i skoncentrowany na potrzebach poszczególnych uczestników. Poprzez zadawane pytania „zmuszał” do konfrontowania się  z własnym wyobrażeniem siebie jako lidera, pomagał budować świadomość kompetencji jak i braku kompetencji. Poprzez selektywne ćwiczenia i zdania umożliwiał mierzenie się  z własnymi ograniczeniami, eksperymentowanie i ćwiczenie zachowań komunikacyjnych krytycznych dla bycia skutecznym liderem. Zaangażowanie, troska i rzetelność trenera pozwalały grupie bardziej swobodnie angażować się w zaplanowane aktywności warsztatu, w tym również te wymagające sporej odwagi w obszarze pracy uczestników ze swoimi emocjami. Trener potrafił zbudować bardzo indywidualne podejście do każdego z uczestników warsztatu.

Natalia Marciniec z Vesuvius poleca Tomasza Krasa i ProOptima

Vesuvius

Natalia Marciniec HR Manager w Vesuvius

Natalia Marciniec z Vesuvius poleca Tomasza Krasa i ProOptima

Vesuvius

Natalia Marciniec HR Manager w Vesuvius

Rekomendujemy ProOptima, jako profesjonalnego i solidnego partnera w realizacji programów szkoleniowych dla kadry menedżerskiej

więcej

Pragniemy zarekomendować ProOptima, jako profesjonalnego i solidnego partnera w realizacji programów szkoleniowych dla kadry menedżerskiej, szczególnie w zakresie przygotowania do wystąpień publicznych, prezentowania dla różnego audytorium.

HR Planning & Development Team Coordinator – Dominika Majchrowicz

CEMEX

Dominika Majchrowicz HR Planning & Development Team Coordinator CEMEX

CEMEX

Dominika Majchrowicz HR Planning & Development Team Coordinator CEMEX

Udział w zajęciach pozwolił im spojrzeć na wyzwania z innej perspektywy, nabyć motywację do polepszania współpracy

więcej

Wartość merytoryczna oraz organizacja tych warsztatów zostały bardzo wysoko ocenione przez uczestników spotkania. Udział w zajęciach pozwolił im spojrzeć na wyzwania z innej perspektywy, nabyć motywację do polepszania współpracy wskroś organizacji oraz stosować różne techniki kreatywne w codziennej pracy. Warsztaty przygotowane przez Panią Kingę Bujalską przeprowadzone zostały profesjonalnie z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi, dzięki którym nasi pracownicy pogłębili swoją wiedzę w zakresie rozwiązywania problemów. Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z Trenerem,  a także firmą ProOptima.

Dyrektor Departamentu Polityki HR – Joanna Sosnowska

EFL

Joanna Sosnowska Dyrektor Departamentu Polityki HR EFL

EFL

Joanna Sosnowska Dyrektor Departamentu Polityki HR EFL

W projekt zaangażowana także kadrę menedżerską, której dostarczono narzędzia umożliwiające monitorowanie i wspieranie zmiany w zachowaniach wśród uczestników

więcej

ProOptima zrealizowała z sukcesem proces rozwojowy na przestrzeni ostatnich dwóch lat od listopada 2014 – grudnia 2015. Wyróżnikami metod pracy ProOptima jest koncentracja na wprowadzaniu zmiany w zachowaniach uczestników projektu. Takiemu celowi był podporządkowany proces: diagnozy potrzeb rozwojowych kilku grup uczestników, realizacja cykli szkoleń warsztatowych i szkoleń indywidualnych oraz praca wdrożeniowa wśród uczestników. W projekt zaangażowana także kadrę menedżerską, której dostarczono narzędzia umożliwiające monitorowanie i wspieranie zmiany w zachowaniach wśród uczestników. (…)

Według uczestników szkolenia: „Pokazują nowy sposób patrzenia na wystąpienia publiczne – wyjście od potrzeb słuchaczy, a także nowy sposób patrzenia na prezentacje – jako narzędzie wywierania wpływu.” (…) „To praktyczne szkolenie, 100% szkolenia można zastosować w pracy” (…) „Proponowane rozwiązania prowadzą praktycznie do zmiany”.

Branża IT to ciągła zmiana. Działając w tej materii od lat, wiemy, że sukces tkwi w nieustannym pogłębianiu wiedzy  i zdobywaniu nowych umiejętności. Jako partnera w tym procesie rekomendujemy ProOptima Sp. z o.o.

COMARCH

Wojciech Czerepak Kierownik Centrum Szkoleniowego Comarch SA

COMARCH

Wojciech Czerepak Kierownik Centrum Szkoleniowego Comarch SA

Rekomendujemy firmę ProOptima Sp. z o.o. jako doświadczonego partnera w rozwoju kompetencji osób kontaktujących się z Klientami, w tym klientami wewnętrznymi

więcej

(…) podczas praktycznych ćwiczeń uczestnicy poznali metody perswazji, negocjacji oraz neurolingwistycznego programowania. Nauczyli się postępowania w sytuacjach niekomfortowych roszczeń, a przez aktywny dialog i jasne zaznaczanie granic, szukali rozwiązania i kompromisu. Poznając techniki aktywnego słuchania nabrali wprawy w eliminowaniu złych emocji podczas rozmów z przedstawicielami i klientami. (…) Z przyjemnością rekomendujemy firmę ProOptima Sp. z o.o. jako doświadczonego partnera w rozwoju kompetencji osób kontaktujących się z Klientami, w tym klientami wewnętrznymi.”

Kisspng samsung galaxy note 7 samsung gear s3 samsung elec samsung 5ab70c7b367b73.5367451715219457232232

Samsung

Michał Niechaj Head of Supply Chain SAMSUNG

Kisspng samsung galaxy note 7 samsung gear s3 samsung elec samsung 5ab70c7b367b73.5367451715219457232232

Samsung

Michał Niechaj Head of Supply Chain SAMSUNG

Polecamy ProOptimę, trenera Tomasza Kras i proces rozwojowy jako szczególnie udaną formę usługi edukacyjnej

więcej

ProOptima zrealizowała z sukcesem proces rozwojowy na przestrzeni kilkunastu tygodni od maja do października 2015. Jego integralną część stanowiło szkolenie o charakterze warsztatowym, ale wyróżnikami były zaangażowanie przełożonych uczestników, diagnoza, a potem odpowiedź na potrzeby szkoleniowe każdego z uczestników i przede wszystkim monitorowanie przez trenera przebiegu wdrożenia zmian precyzyjnie zaplanowanych na szkoleniu, następnie weryfikacja skali zmiany poprzez follow up. Z tego względu polecamy ProOptimę, trenera Tomasza Kras i proces rozwojowy jako szczególnie udaną formę usługi edukacyjnej.

Uczestnicy chętnie polecają szkolenie negocjacyjne z ProOptima. Wskaźnik poleceń wśród uczestników wynosi 9,1 (w 10-stopnowej skali). (…) Efektem bezpośrednim szkolenia było znaczące zwiększenie świadomości nie dość docenianych aspektów: przygotowania się do negocjacji (definiowania celów maksymalnych i minimalnych, analizy interesów własnych i partnera), oddziaływania ciszą i pytaniami na partnera w fazie zbierania informacji, odwołania się do wspólnych celów (interesów) w fazie negocjowania rozwiązania czy podsumowania ustaleń. Uczestnicy podnieśli także znacząco świadomość własnego stylu negocjowania, a także sposobu komunikowania się w warstwie werbalnej i niewerbalnej oraz wpływu danego sposobu komunikacji na przebieg i rezultat spotkań negocjacyjnych.

Dyrektor Personalny sieci ASTOR – Agnieszka Politańska

ASTOR

Agnieszka Politańska Dyrektor Personalny sieci ASTOR

ASTOR

Agnieszka Politańska Dyrektor Personalny sieci ASTOR