Kompleksowe doradztwo w transformacji Twojej firmy

Bruk-Bet korzysta z usług ProOptima
FROSTA
MPL Balice
Orlen
NEST BANK
UTA
KUKE
ZF Steering Systems
WIZZ Air Hungary LTD
Vesuvius
UNIQA
ULMA Construccion Polska
TVN S.A.
TCHIBO WARSZAWA
Siniat
Segafredo Zanetti Polska
PZU
Provident
Pracuj.pl
PKL
Tauron
PGE
PerkinElmer
NEUCA mapuje z ProOptima.Zapewniają lepszą przyszłość wszystkim niezależnym aptekom w Polsce
łysoń korzysta z usług ProOptima
LUX MED
KROSNO
Kiloutou
KARCHER
Imperial Tobacco Polska

Dlaczego my

Naszą domeną jest kształtowanie postaw pro-klienckich i doskonalenie umiejętności decydujących o wyróżniającej jakości obsługi Klienta, dzięki której firma buduje trwalszą, unikalną wobec rynkowych rywali i trudną do skopiowania przewagę.

Budujemy przewagę konkurencji w oparciu o transformację CX

Wspieramy liderów organizacji poprzez dostarczanie danych (badania), inspirowanie do zmian (edukacja), kształtowanie zachowań i postaw (szkolenia), facylitację projektowania zmian oraz wdrażania zmian w praktykę firmy

Pomagamy przejść proces transformacji

Zmiana jaką jest wdrażanie CX w firmie wymaga zaplanowania procesu, którym trzeba sterować. Oddajemy nasze doświadczenie w pracy z liderami wielu organizacji.

Rozwijamy kompetencje Twojego zespolu

Zarówno na początku współpracy jak i w jej trakcie wspieramy rozwój umiejętności i kształtowanie postaw liderów i zespołów. Bez doskonalenia kompetencji wdrożenie CEM jest nie możliwe.

CEM
Home

Odkryj nasze mocne strony

w obszarze Customer Experience Management

php the_sub_field('liczba'); ?>
Lat doświadczenia
php the_sub_field('liczba'); ?>
Doświadczonych konsultantów
php the_sub_field('liczba'); ?>
Zadowolonych Klientów

Co mówią o nas Klienci

więcej

Współpraca z ProOptimą i Tomkiem przebiegała bardzo sprawnie i profesjonalnie.

więcej

Współpraca z ProOptimą i Tomkiem przebiegała bardzo sprawnie i profesjonalnie. Dzięki Tomkowi zaczęliśmy analizować i zmieniać wiele procesów, tak aby były one dla naszych Klientów. Aktualnie wdrażamy nowoczesne systemy po to, żeby doświadczenia naszych Klientów były najlepsze, bez względu na to z kim nasi Klienci się kontaktują. 

DAIKIN

DAIKIN

Adam Nowicki, Senior Logistics and Supply Chain Manager CEE w Daikin Airconditioning Poland

DAIKIN

DAIKIN

Adam Nowicki, Senior Logistics and Supply Chain Manager CEE w Daikin Airconditioning Poland

Firma ProOptima przeprowadziła dwukrotnie badanie NPS w naszej firmie. Pełen profesjonalizm !!! Wspólnie stworzyliśmy System Obsługi Klienta – SOK. Przeprowadziliśmy sporo szkoleń i warsztatów, które zdecydowanie

więcej

Firma ProOptima przeprowadziła dwukrotnie badanie NPS w naszej firmie. Pełen profesjonalizm !!!

Wspólnie stworzyliśmy System Obsługi Klienta – SOK.

Przeprowadziliśmy sporo szkoleń i warsztatów, które zdecydowanie podniosły kompetencje naszego zespołu.

Polecam serdecznie !!!

Tomasz-Lyson-z-LYSON-poleca-ProOptima

LYSON

Tomasz Łysoń Prezes Zarządu w Łysoń

Tomasz-Lyson-z-LYSON-poleca-ProOptima

LYSON

Tomasz Łysoń Prezes Zarządu w Łysoń

Ekipa ProOptima CEM spełniła moje marzenia:) Dokładnie tak chciałam

więcej

Dziękuję to za mało ! W zakresie tego webinaru na CX Day, ekipa ProOptima CEM spełniła moje marzenia:) Dokładnie tak chciałam, aby to wyglądało, żeby mówiąc wprost wycięło nas z naszego schematu, żeby było inspirująco i ciekawie. I… tak właśnie było. Dodatkowo prowadzenie przez Was w duecie dodatkowo nadawało dynamiki – wiecie sami jak to jest nawet mega ciekawy i inspirujący materiał potrafi uśpić i nie chodzi ani o materiał, ani o podanie go. Bardzo Wam jeszcze raz dziękuję – to dobre rozpoczęcie dalszej współpracy

Wspaniała robota!

Kamila Panasiuk z MediaMarkt poleca ProOptima

MediaMarkt

Kamilla Panasiuk

Kamila Panasiuk z MediaMarkt poleca ProOptima

MediaMarkt

Kamilla Panasiuk

ProOptima – bardzo polecam! Naprawdę dobrze wykorzystany czas, bardzo polecam!

więcej

Ostatnio uczestniczyłam w szkoleniu Buduj Customer Journey Map prowadzonym przez Anię z ProOptima – bardzo polecam! Mam już doświadczenie w tego typu szkoleniach i jego największą wartością było dobre ustrukturyzowanie, otwartość na dyskusje zespołu oraz duża pomoc ze strony prowadzącej.

To był naprawdę dobrze wykorzystany czas, bardzo polecam!

Joanna Kowalska z Motorola poleca ProOptima

Motorola Solutions

Joanna Kowalska Global Customer Experience Project Manager Motorola Solutions Systems Polska

Joanna Kowalska z Motorola poleca ProOptima

Motorola Solutions

Joanna Kowalska Global Customer Experience Project Manager Motorola Solutions Systems Polska

I am pleased to recommend Tomasz Kras as an exceptional expert in the field of Customer Experience and I would not hesitate to recommend his services to any organization seeking to improve their customer experience and build stronger customer relationships.

więcej

I am pleased to recommend Tomasz Kras as an exceptional expert in the field of Customer Experience. I have had the pleasure to meet Tomasz on several CEX events and have been consistently impressed with his level of knowledge, professionalism, and dedication to providing outstanding CEM knowledge. His expertise in the field convinced me to cooperate with ProOptima on training project for CS team what delivered measurable results. Tomasz is a true thought leader in the industry, and I would not hesitate to recommend his services to any organization seeking to improve their customer experience and build stronger customer relationships.

Dorota Malinowska poleca firmę ProOptima i pracę z Tomkiem Krasem

Oriflame

Dorota Malinowska Customer Service & Operations Director Poland, Slovakia, Czech Republic w Oriflame Cosmetics

Dorota Malinowska poleca firmę ProOptima i pracę z Tomkiem Krasem

Oriflame

Dorota Malinowska Customer Service & Operations Director Poland, Slovakia, Czech Republic w Oriflame Cosmetics

Udało się nam wspólnie opracować standardy obsługi klienta, (…) i spowodować by zmiany stały się stałym elementem kultury naszej pracy

więcej

Poprzez umiejętną współpracę oraz dzięki ogromnemu wsparciu merytorycznemu, wiedzy eksperckiej i doświadczenia konsultantów ProOptimy z zakresu: obsługi klienta, kierowania zespołem, budowania kultury organizacyjnej, zarządzania zmianą udało się nam wspólnie opracować standardy, przeszkolić osoby i spowodować by (zmiany) stały się stałym elementem kultury naszej pracy. Istotnym elementem była także możliwość korzystania z wiedzy i doświadczenia ekspertów ProOptima, które wykraczały poza podstawowe ramy prowadzonego wspólnie projektu (diagnoza kultury organizacyjnej, coaching, motywacja). Współpracujące z nami osoby były zawsze otwarte na wszelkie pytania i wątpliwości, elastycznie podchodząc do realizacji powierzonego im zadania.

Rewitalizacja standardów obsługi Klienta

Carlsberg ASC

Magdalena Dzikowska HR Manager

Rewitalizacja standardów obsługi Klienta

Carlsberg ASC

Magdalena Dzikowska HR Manager