Jak pracujemy wdrażając transformacje?
Co możemy zrobić
dla Twojej firmy
Pomagamy naszym klientom dbać o ich najważniejszy zasób – ich klientów!
Naszą domeną jest kształtowanie postaw pro-klienckich i doskonalenie umiejętności decydujących o wyróżniającej jakości obsługi Klienta, dzięki której firma buduje trwalszą, unikalną wobec rynkowych rywali i trudną do skopiowania przewagę.
Dlaczego my
Naszą domeną jest kształtowanie postaw pro-klienckich i doskonalenie umiejętności decydujących o wyróżniającej jakości obsługi Klienta, dzięki której firma buduje trwalszą, unikalną wobec rynkowych rywali i trudną do skopiowania przewagę.
Budujemy przewagę konkurencji w oparciu o transformację CX
Wspieramy liderów organizacji poprzez dostarczanie danych (badania), inspirowanie do zmian (edukacja), kształtowanie zachowań i postaw (szkolenia), facylitację projektowania zmian oraz wdrażania zmian w praktykę firmy
Pomagamy przejść proces transformacji
Zmiana jaką jest wdrażanie CX w firmie wymaga zaplanowania procesu, którym trzeba sterować. Oddajemy nasze doświadczenie w pracy z liderami wielu organizacji.
Rozwijamy kompetencje Twojego zespolu
Zarówno na początku współpracy jak i w jej trakcie wspieramy rozwój umiejętności i kształtowanie postaw liderów i zespołów. Bez doskonalenia kompetencji wdrożenie CEM jest nie możliwe.