Badania wnętrza organizacji
Doświadczenie pracownika rządzi! Employee Experience odmienia się na wszystkie przypadki. Jedną z prostych i transparentnych miar EX jest wskaźnik poleceń netto czyli eNPS.
Badania wnętrza organizacji
- Mapowanie podróży pracownika
- Badanie kultury organizacyjnej
- Badanie satysfakcji i zaangażowania
- Badanie kompetencji menedżerów – ocena 360 stopni
- Badanie stresu pracowniczego
- Badanie jakości komunikacji
- Badanie spójności obsługi Klienta
- Analiza sprzedażowo-marketingowa
- eNPS – Employee Net Promoter Score
- cNPS – Candidate Net Promoter Score
- Assessment i Development Center
- Barometr potrzeb pracowników PULS PRACOWNICZY
Badania CX
Badania marketingowe
Metody badawcze
eNPS – Employee Net Promoter Score
Czy wiesz na ile skłonni są Twoi pracownicy polecać Waszą firmę swoim dobrym znajomym? W jakim stopniu angażują się emocjonalnie w organizację, w której pracują?
Sprawdź to przeprowadzając badanie eNPS w swojej firmie!
Wartość badania NPS wśród klientów warto przenieść na grunt firmowy i zmierzyć emocjonalną temperaturę lojalności pracowników. Warto sprawdzić a potem sukcesywnie mierzyć jeden prosty wskaźnik. Dowiedź się jak ProOptima, mając kilkunastoletnie doświadczenie w mierzeniu NPSa pomoże zmierzyć jakość doświadczeń pracowników Twojej firmy.
Już dziś zaplanuj z nami badanie eNPS i bądź świadomy jak bardzo lojalni będą Twoi pracownicy.
Dowiedz się co musicie, co warto a czego nie warto zmieniać by zatrzymać w firmie najlepszych pracowników!
Zapraszamy do odwiedzenia naszej specjalnie dedykowanej strony internetowej poświęconej tematyce Customer Experience: cem-prooptima.pl. Znajdziecie tam więcej informacji na temat usług, które oferujemy w celu lepszego zarządzania doświadczeniami twoich Klientów oraz pracowników!
Interesuje Cię badanie eNPS – Employee Net Promoter Score?
Napisz do nas a przygotujemy badanie skrojone pod Twoje potrzeby!