eNPS - Employee Net Promoter Score | badanie ProOptima
Home / Badania / Badania wnętrza organizacji / eNPS – Employee Net Promoter Score

Badania wnętrza organizacji

Doświadczenie pracownika rządzi! Employee Experience odmienia się na wszystkie przypadki. Jedną z prostych i transparentnych miar EX jest wskaźnik poleceń netto czyli eNPS.

 

 

eNPS – Employee Net Promoter Score

Czy wiesz na ile skłonni są Twoi pracownicy polecać Waszą firmę swoim dobrym znajomym? W jakim stopniu angażują się emocjonalnie w organizację, w której pracują?

Sprawdź to przeprowadzając badanie eNPS w swojej firmie!

Wartość badania NPS wśród klientów warto przenieść na grunt firmowy i zmierzyć emocjonalną temperaturę lojalności pracowników. Warto sprawdzić a potem sukcesywnie mierzyć jeden prosty wskaźnik. Dowiedź się jak ProOptima, mając kilkunastoletnie doświadczenie w mierzeniu NPSa pomoże zmierzyć jakość doświadczeń pracowników Twojej firmy.

Już dziś zaplanuj z nami badanie eNPS i bądź świadomy jak bardzo lojalni będą Twoi pracownicy.

Dowiedz się co musicie, co warto a czego nie warto zmieniać by zatrzymać w firmie najlepszych pracowników!

 

Zapraszamy do odwiedzenia naszej specjalnie dedykowanej strony internetowej poświęconej tematyce Customer Experience: cem-prooptima.pl. Znajdziecie tam więcej informacji na temat usług, które oferujemy w celu lepszego zarządzania doświadczeniami twoich Klientów oraz pracowników!

Interesuje Cię badanie eNPS – Employee Net Promoter Score?

Napisz do nas a przygotujemy badanie skrojone pod Twoje potrzeby!