Eneris troszczy się skuteczniej o Klientów dzięki Akademii Biura Obsługi Klienta - ProOptima - szkolenia, doradztwo
Home / Klienci / Klienci ProOptima / Eneris troszczy się skuteczniej o Klientów dzięki Akademii Biura Obsługi Klienta

Eneris troszczy się skuteczniej o Klientów dzięki Akademii Biura Obsługi Klienta

Eneris partner w efektywnym zarządzaniu zasobami i energią w gminach oraz przedsiębiorstwach szkoli się z ProOptima

Partner w efektywnym zarządzaniu zasobami i energią w gminach oraz przedsiębiorstwach

Eneris partner w efektywnym zarządzaniu zasobami i energią w gminach oraz przedsiębiorstwach szkoli się z ProOptima

ENERIS grupa spółek które są partnerami w efektywnym zarządzaniu zasobami i energią w gminach oraz przedsiębiorstwach. Są wsparciem zarówno przy projektowaniu, wdrażaniu i eksploatacji najnowocześniejszych technologii ochrony środowiska. Zespół tworzą najwyższej klasy specjaliści z zakresu technologii ochrony środowiska i ekonomii, dysponujący nowoczesnymi narzędziami i zasobami. W ramach poszczególnych spółek Klientów firmy wspierają Działy Obsługi Klienta o których kompetencje zadbała ProOptima.

Jakie szkolenia zrealizowaliśmy dla Eneris i jak były oceniane?

Jak uczestnicy ocenili Akademię Co pomogła im się nauczyć

W ramach Akademii Biura Obsługi Klienta zrealizowaliśmy programy szkoleniowe w dwóch blokach tematycznych;
1. Profesjonalnej obsługi Klienta, oraz
2. Radzenia sobie z tzw. Trudnym Klientem”
Oba szkolenia były odpowiedzią na bieżące potrzeby działów Obsługi Klienta, koncentrujące się wokół budowania profesjonalnej postawy pro-klienckiej. Ważne, że oba odbyły się w formie szkoleń online, ze względu na sytuację epidemiologiczną.

Jak uczestnicy ocenili Akademię? Co pomogła im się nauczyć?

• Ponieważ pozwala rozpoznać rodzaje klientów, metody radzenia sobie z trudnym klientem. Pozwala też rozpoznać przyczyny swoich zachowań i nauczyć się jak pracować nad sobą.
• Poznanie różnych technik radzenia sobie ze stresem – działania krótko terminowe oraz długoterminowe
• Dobry kontakt z grupą i wiedza przekazana w sposób przystępny, która jest przydatna dla pracy z Klientem
• Interesujący sposób prowadzenia z dużą ilością ćwiczeń
• Ułatwia pracę w kontakcie z Klientem

NPS od uczestników szkoleń wyniósł 100! A konsekwencji dobrze przeprowadzonych szkoleń kontynuowaliśmy kolejne szkolenia z obszaru obsługi Klienta.

Jak uczestnicy ocenili Akademię Co pomogła im się nauczyć