Poznaj Customer Experience Management wprowadzenie CX i CEM

Praktyczne narzędzia zarządzania doświadczeniami Klienta

Warsztat dostarcza niezbędnej wiedzy i buduje motywację do dalszych działań związanych z Customer Experience Management w organizacji.

Customer Experience Management – szkolenie

Cele szkolenia
Poznaj Customer Experience Management

  • Zrozumienie o co chodzi z Customer Experience oraz Customer Experience Management
  • Poznanie krytycznych trendów w zakresie marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta – które determinują przyszłość.
  • Zainspirowanie się przykładami sukcesów w CEM z Polski i świata – co już jest standardem a co szansą na wyróżnienie?
  • Poznanie wachlarza narzędzi badania, projektowania i doświadczeń klienta.
  • Uzyskanie wiedzy jak zarządzać wdrożeniem CEM w firmie.
  • Uzyskanie argumentów do przekonania Zarządu do tego by wdrożyć Customer Experience Management w Twojej firmie.

Tematyka szkolenia
Poznaj Customer Experience Management

  • Ile tracą firmy złej obsłudze Klienta (LTV, retencja, marka)?
  • Zyski z lojalności klienta – obniżenie kosztów czy wzrost przychodów, a może jedno i drugie?
  • Customer Experience ROI – ile można zarobić na lojalności Klienta.
  • Ile może zyskać nasza firma? – prosty kalkulator szacowania możliwego ROI
  • Od gospodarki produktu do gospodarki przeżyć i doświadczeń (Customer Experience).
  • Ewolucja organizacji ze względu na gotowość do Customer Experience Management (CEM) – gdzie teraz jest moja firma?
  • Czy CEM to działanie, taktyka, strategia czy filozofia?
  • Jak to robią inni? – przykłady zagraniczne i krajowe wdrażanych Customer Experience Management z sukcesem dla biznesu
  • Gdzie tworzą się doświadczenia Klientów? Moje doświadczenie z perspektywy klienta jako punkt wyjścia.
  • Czym są Customer Experience (doświadczenia Klientów)? Mechanizm działania emocji i pamięci Klientów.
  • Psychologia Customer Experience. Jak doświadczenia Klientów przekładają się na lojalność, jej brak lub coś jeszcze gorszego?
  • Customer Experience Management – kluczowe pojęcia.
  • Narzędzia CEM – jak i czym możesz mierzyć doświadczenia Klienta?
    • NPS
    • CES
    • CSI
    • Voice of the Customer (VoC)
    • Voice of Customer
    • Close The Loop
    • Brand Promise & Brand Values
    • Jakościowe badania (IDI, FGI, Insight konsumencki)
    • Customer Journey Map
  • Employee Experience – rola pracowników w strategii Customer Experience.
  • Leadership CX – rola i zadania menedżera we wdrożeniu CEM w firmie.
  • Etapy i metody wdrażania CEM – naczelny roadmap.
  • Wskaźniki sukcesu wdrożenia CEM – KPI, które umożliwiają wdrożenie CEM.

Adresaci szkolenia:
Poznaj Customer Experience Management

Szkolenie skierowane jest do menedżerów, profesjonalistów CX i pracowników działów jakości, obsługi Klienta, sprzedaży, marketingu, e-commerce, którzy dostrzegają̨ potencjał uzyskania przewagi konkurencyjnej dzięki ulepszaniu doświadczeń swoich klientów.

Zamów szkolenie dedykowane dla pracowników Twojej firmy!

Interesuje Cię szkolenie Poznaj Customer Experience Management? Napisz do nas, a przygotujemy ofertę skrojoną pod Twoje potrzeby!

    Przeczytaj więcej na ten temat: