Poznaj Customer Experience Management | szkolenie otwarte ProOptima

Warsztat dostarcza niezbędnej wiedzy i buduje motywację do dalszych działań związanych z Customer Experience Management w organizacji.

Customer Experience Management – szkolenie

Cele szkolenia

  • Zrozumienie o co chodzi z Customer Experience i poznanie najnowszych trendów.
  • Zainspirowanie się przykładami sukcesów w CEM z Polski i świata.
  • Poznanie wachlarza narzędzi badania i projektowania doświadczeń klienta.
  • Uzyskanie wiedzy jak zarządzać wdrożeniem CEM w firmie.
  • Realizowanie konkretnego Action Planu.

Tematyka szkolenia

  • Ile tracą firmy złej obsłudze Klienta (LTV, retencja, marka)?
  • Zyski z lojalności klienta – obniżenie kosztów czy wzrost przychodów?
  • Ile może zyskać nasza firma?
  • Customer Experience ROI.
  • Od gospodarki produktu do gospodarki przeżyć i doświadczeń.
  • Ewolucja organizacji ze względu na gotowość do Customer Experience Management (CEM) – gdzie teraz jest moja firma?
  • Czy CEM to działanie, taktyka, strategia czy filozofia?
  • Jak to robią inni?
  • Gdzie tworzą się doświadczenia Klientów? Moje doświadczenie z perspektywy klienta jako punkt wyjścia.
  • Czym są Customer Experience (doświadczenia Klientów)? Mechanizm działania emocji i pamięci Klientów.
  • Psychologia Customer Experience. Jak doświadczenia Klientów przekładają się na lojalność, jej brak lub coś jeszcze gorszego?
  • Customer Experience Management – kluczowe pojęcia.
  • Narzędzia CEM – jak i czym możesz mierzyć doświadczenia Klienta?
    • NPS
    • CES
    • CSI
    • Voice of the Customer (VoC)
    • Voice of Customer Closed Loop
    • Brand Promise & Brand Values
    • Jakościowe (IDI, FGI, Insight konsumencki)
    • Customer Journey Map
  • Rola pracowników w strategii Customer Experience.
  • Rola i zadania menedżera we wdrożeniu CEM w firmie.
  • Etapy i metody wdrażania CEM.
  • Wskaźniki sukcesu wdrożenia CEM.
  • Action Plan uczestników – jaki będzie mój następny krok CEM?

Adresaci szkolenia:

Szkolenie skierowane jest do menedżerów, profesjonalistów CX i pracowników działów jakości, obsługi Klienta, sprzedaży, marketingu, e-commerce, którzy dostrzegają̨ potencjał uzyskania przewagi konkurencyjnej dzięki ulepszaniu doświadczeń swoich klientów.

 

Terminy szkoleń otwartych:

  • 7-8 maja 2020 Kraków

Zamów szkolenie dedykowane dla pracowników Twojej firmy!

Interesuje Cię szkolenie? Napisz do nas, a przygotujemy ofertę skrojoną pod Twoje potrzeby!

Przeczytaj więcej na ten temat:

Pod kontrolą Klienta czy Klient pod kontrolą? Customer Experience preferencje klienta obsługa klienta szkolenie ProOptima

Obsługa Klienta

Pod kontrolą Klienta czy Klient pod kontrolą?

U pacjentów leczonych w szpitalach zaobserwowano ciekawą prawidłowość. Ci, którzy mieli choćby częściowy…

Trudny klient – klientem wielowymiarowym obsługa trudnego klienta Customer Experience negatywne emocje radzenie sobie z emocjami szkolenia ProOptima

Obsługa Klienta

Trudny klient – klientem wielowymiarowym

Czy zastanawialiście się Państwo skąd się biorą tzw. „trudni klienci”? Jak…

Obsługa Klienta – jeszcze koszt czy już inwestycja? profesjonalna obsługa klienta Customer Experience szkolenia ProOptima

Obsługa Klienta

Obsługa Klienta – jeszcze koszt czy już inwestycja?

Polskie firmy tracą gigantyczne sumy przez złą obsługę Klientów. Jednocześnie niewiele…

Czy godzina godzinie równa? doświadczenia klienta kolejka oczekiwanie etapy obsługa klienta szkolenia ProOptima

Obsługa Klienta

Czy godzina godzinie równa?

Nie. To, jak szybko mija czas w naszym odczuciu, zależy od wielu…

Im więcej reklamacji tym... lepiej reklamacja obsługa klienta customer experience szkolenie ProOptima

Obsługa Klienta

Im więcej reklamacji tym… lepiej

Wbrew powszechnemu przekonaniu wzrost liczby reklamacji może zwiększyć Twoje zyski. Jak…

Badanie NPS u dystrybutora sprzętu AGD - CASE STUDY klient net promoter score badanie satysfakcji Customer Experience szkolenie ProOptima

Obsługa Klienta

Badanie NPS u dystrybutora sprzętu AGD – CASE STUDY

Był wtorek tuż przed 16. Do naszego krakowskiego biura zadzwonił Klient. Krótko…