Obsługa klienta przez telefon | szkolenie ProOptima

Jak profesjonalnie komunikować się z Klientem?

– Dzień dobry, biuro obsługi klienta X, słucham?
– Dajcie mi tu kierownika oszuści! Rezygnuję z umowy! Ja wam tu…
– …
Jak powinien zareagować pracownik obsługi klienta w takiej sytuacji? Czego oczekuje ten Klient dzwoniąc lub pisząc do firmy? Rozmowy z kierownikiem? Udzielenia informacji? Rozwiązania jego problemu? Profesjonalnego traktowania? Oczywiście. O tym powie wprost. Ale jest coś jeszcze. Wysłuchanie, zrozumienie jego emocji i reakcja na nie, szacunek… Jak mu to zapewnić jednocześnie chroniąc siebie przed werbalną agresją? Jak nie prowokować trudnych zachowań?
To umiejętności, które można doskonalić i rozwijać.

Obsługa klienta przez telefon i e-mail – szkolenie dla BOK i Help Desk

Cele szkolenia
Obsługa klienta przez telefon i inne zdalne kanały komunikacji

  • Zapoznanie się z zasadami profesjonalnej obsługi Klienta przez telefon, e-mail, chat.
  • Praktyczne wyćwiczenie rozwiązywania problemów w kontakcie z Klientem.
  • Zwiększenie świadomości czynników wpływających na satysfakcję Klienta z obsługi telefonicznej, mailowej i przez inne kanały.
  • Rozwój umiejętności doskonałej obsługi z troską o Experience Klienta.

Tematyka szkolenia
Obsługa klienta przez telefon i inne zdalne kanały komunikacji

  • Czym jest profesjonalna obsługa Klienta w przypadku kontaktu przez telefon, e-mail, chat, Social Media?  – Definicja i znaczenie Customer Experience
  • Czego oczekują współcześni Klienci w kontakcie z firmami? A z Wami?
  • Na jakie potrzeby Klienta jeszcze nie odpowiadamy? Analiza SWOT
  • Jakich zachowań nie akceptują Klienci i co z tego wynika dla osób ich obsługujących?
  • Jak w rozmowie telefonicznej sprawnie: słuchać, pytać i odpowiadać?
  • Zasady profesjonalnej obsługi przez telefon – czym się wyróżnić na tle konkurencji?
  • Zasady profesjonalnej obsługi klienta przez e-mail, chat i inne komunikatory
  • Budowanie relacji w komunikacji – profesjonalne zachowania podczas tworzenia wiadomości tekstowej.
  • Rozwiązywanie problemów w kontakcie z Klientem – rozwiązania dedykowane.
  • Action Plan – plan na lepszą obsługę naszych Klientów.

Adresaci szkolenia:
Obsługa klienta przez telefon i inne zdalne kanały komunikacji

Szkolenie skierowane jest do pracowników pierwszej linii kontaktu z Klientem (pracowników obsługi Klienta, sprzedawców, pracowników call center i biur obsługi Klienta).

Interesuje Cię szkolenie Obsługa klienta przez telefon i inne zdalne kanały komunikacji? Napisz do nas, a przygotujemy ofertę skrojoną pod Twoje potrzeby!

Przeczytaj więcej na ten temat:

Klient trudny klientem wymagającym

Obsługa Klienta

Klient trudny czy wymagający?

„Klient nasz pan.” A może jednak nie…? „Tych klientów nie obsługujemy!” –…

Pod kontrola Klienta czy Klient pod kontrola? Customer Experience preferencje klienta obsluga klienta szkolenie ProOptima

Obsługa Klienta

Pod kontrolą Klienta czy Klient pod kontrolą?

U pacjentów leczonych w szpitalach zaobserwowano ciekawą prawidłowość. Ci, którzy mieli choćby częściowy…

Trudny klient – klientem wielowymiarowym obsługa trudnego klienta Customer Experience negatywne emocje radzenie sobie z emocjami szkolenia ProOptima

Obsługa Klienta

Trudny klient – klientem wielowymiarowym

Czy zastanawialiście się Państwo skąd się biorą tzw. „trudni klienci”? Jak…

Obsługa Klienta – jeszcze koszt czy już inwestycja? profesjonalna obsługa klienta Customer Experience szkolenia ProOptima

Obsługa Klienta

Obsługa Klienta – jeszcze koszt czy już inwestycja?

Polskie firmy tracą gigantyczne sumy przez złą obsługę Klientów. Jednocześnie niewiele…

Czy godzina godzinie równa? doświadczenia klienta kolejka oczekiwanie etapy obsługa klienta szkolenia ProOptima

Obsługa Klienta

Czy godzina godzinie równa?

Nie. To, jak szybko mija czas w naszym odczuciu, zależy od wielu…

Im więcej reklamacji tym... lepiej reklamacja obsługa klienta customer experience szkolenie ProOptima

Obsługa Klienta

Im więcej reklamacji tym… lepiej

Wbrew powszechnemu przekonaniu wzrost liczby reklamacji może zwiększyć Twoje zyski. Jak…