Obsługa klienta przez telefon | szkolenie ProOptima

Jak profesjonalnie komunikować się z Klientem?

– Dzień dobry, biuro obsługi klienta X, słucham?
– Dajcie mi tu kierownika oszuści! Rezygnuję z umowy! Ja wam tu…
– …

Obsługa klienta przez telefon i inne zdalne kanały komunikacji
Jak powinien zareagować pracownik obsługi klienta w takiej sytuacji? Czego oczekuje ten Klient dzwoniąc lub pisząc do firmy? Rozmowy z kierownikiem? Udzielenia informacji? Rozwiązania jego problemu? Profesjonalnego traktowania? Oczywiście. O tym powie wprost. Ale jest coś jeszcze. Wysłuchanie, zrozumienie jego emocji i reakcja na nie, szacunek… Jak mu to zapewnić jednocześnie chroniąc siebie przed werbalną agresją? Jak nie prowokować trudnych zachowań?
To umiejętności, które można doskonalić i rozwijać.

Obsługa klienta przez telefon i e-mail – szkolenie dla BOK i Help Desk

Cele szkolenia
Obsługa klienta przez telefon i inne zdalne kanały komunikacji

  • Zapoznanie się z zasadami profesjonalnej obsługi Klienta przez telefon, e-mail, chat.
  • Praktyczne wyćwiczenie rozwiązywania problemów w kontakcie z Klientem.
  • Zwiększenie świadomości czynników wpływających na satysfakcję Klienta z obsługi telefonicznej, mailowej i przez inne kanały.
  • Rozwój umiejętności doskonałej obsługi z troską o Experience Klienta.

Tematyka szkolenia
Obsługa klienta przez telefon i inne zdalne kanały komunikacji

  • Czym jest profesjonalna obsługa Klienta w przypadku kontaktu przez telefon, e-mail, chat, Social Media?  – Definicja i znaczenie Customer Experience
  • Czego oczekują współcześni Klienci w kontakcie z firmami? A z Wami?
  • Na jakie potrzeby Klienta jeszcze nie odpowiadamy? Analiza SWOT
  • Jakich zachowań nie akceptują Klienci i co z tego wynika dla osób ich obsługujących?
  • Jak w rozmowie telefonicznej sprawnie: słuchać, pytać i odpowiadać?
  • Zasady profesjonalnej obsługi przez telefon – czym się wyróżnić na tle konkurencji?
  • Zasady profesjonalnej obsługi klienta przez e-mail, chat i inne komunikatory
  • Budowanie relacji w komunikacji – profesjonalne zachowania podczas tworzenia wiadomości tekstowej.
  • Rozwiązywanie problemów w kontakcie z Klientem – rozwiązania dedykowane.
  • Action Plan – plan na lepszą obsługę naszych Klientów.

Adresaci szkolenia:
Obsługa klienta przez telefon i inne zdalne kanały komunikacji

Szkolenie skierowane jest do pracowników pierwszej linii kontaktu z Klientem (pracowników obsługi Klienta, sprzedawców, pracowników call center i biur obsługi Klienta).

Interesuje Cię szkolenie Obsługa klienta przez telefon i inne zdalne kanały komunikacji? Napisz do nas, a przygotujemy ofertę skrojoną pod Twoje potrzeby!

    Przeczytaj więcej na ten temat: